شجاع به دنبال تداوم و یحیی در صدد اولین پیروزی

پرسپولیس-الریان یادآور چیپ مهدی طارمی / سرخ ها دنبال اولین برد مقابل الریان

تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر از چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس-الریان یادآور چیپ مهدی طارمی / سرخ ها دنبال اولین برد مقابل الریان

به گزارش منیبان، یکی از انگیزه های شاگردان یحیی گل محمدی برای بازی امشب، تحمیل اولین شکست به تیم قطری در جدال های رو در رو خواهد بود. سرخپوشان تاکنون دو بار در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قرار گرفتند که در هیچ یک موفق به پیروزی نشده اند.

سال 2017 بود که این دو تیم در گروه D رقابت ها قرار گرفتند. در بازی رفت به رغم گل زود هنگام مهدی طارمی، الریانی ها به بازی برگشتند و با سه گل نتیجه بازی را به سود خود رقم زدند. بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی هم به تساوی بدون گل انجامید؛ دیداری که مهم ترین اتفاقش ضربه چیپ مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی بود که سه امتیاز را از شاگردان برانکو گرفت.

البته پرسپولیسی ها یک بار در فرمت قدیمی و در رقابت های جام باشگاه های آسیا در سال 1996 الریان را شکست دادند اما همانطور که گفته شد، این اتفاق در فرمت جدید بازی ها رقم نخورده است.

پرسپولیس در دیدار اول خود در این گروه با یک گل از سد الوحده امارات گذشت و الریان مقابل گوا به تساوی بدون گل رضایت داد. پرسپولیسی ها هم اکنون با سه امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند.


ت ت
کدخبر: 15425 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها