طعنه جنجالی ستاره استقلال به پرسپولیس/قهرمانی شما زشت است!

ستاره استقلال به قهرمانی احتمالی پرسپولیس طعنه تندی زد.

طعنه جنجالی ستاره استقلال به پرسپولیس/قهرمانی شما زشت است!

به گزارش منیبان، ارسلان مطهری درباره شرایط مالی استقلال اظهار کرد: شرایط مالی نیازی به گفتن ندارد. ما ۶، ۷ ماه است پولی نگرفتیم. اصلا بحث پول نیست. بحث این است که هیچ وقت نمی‌توانیم در شرایط مساوی رقابت کنیم. اگر در شرایط مساوی رقابت کنیم مثل پارسال می‌شود که دیدید چه نتیجه‌ای گرفتیم. امسال به مراتب بهتر از پارسال بودیم. یک تیم زیبا خیلی قشنگ‌تر از یک قهرمان زشت است! به هیچ تیمی توهین نمی‌کنم، هر تیمی قهرمان شود به آن تبریک می‌گویم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره قهرمانی  احتمالی پرسپولیس ادامه داد: آنقدر فشار روی ما زیاد بود که ما فقط به تمرین می‌آمدیم و بر می‌گشتیم. ما فقط به مشکلات فکر می‌کردیم. بازیکن باید در زمین آرامش داشته باشد چرا که هوادار انتظار دارد. باید در زمین تمام خودتان را بگذارید. شما تمام توان خودتان را گذاشتید که تمام توان ما را بگیرید، نمی‌دانم چه بگویم. ما تیم قشنگی داشتیم که همه دوستش داشتند. ما یک مربی خوب و بازیکنان خوب داشتیم که با تمام توان لیگ را پیگیری کردند. امیدواریم در ادامه شرایط مساوی باشد. سر خودمان را گول نزنیم. داوری فقط به ضرر ما بود. یک تیم قوی و متحد بودیم که برای نتیجه گرفتن جان کندیم. در زمین حریف ما نشدند و با داوری ما را خراب کردند.

مطهری درباره ادامه فصل و اتمام قراردادش گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم.

بازیکن فوتبال استقلال درباره کم آوردن این تیم در ادامه فصل گفت: شما یک جایی کم می‌آورید. یکی از مشکلات ما کافی بود تا یک تیم با پشتوانه خیلی خوب را از پا در بیاورد. فکر کنید ما ۱۲ مشکل روی هم داشتیم و تبریک می‌گویم به بازیکنان استقلال، کادرفنی و هواداران استقلال چرا که امسال تیم قشنگی داشتیم.


ت ت
کدخبر: 154666 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها