نظرسنجی با حضور ایرانی ها؛ اسم رمز رسانه های کنفدراسیون فوتبال آسیا
کاربران ایرانی، برگ برنده در پربازدید شدن سایت رسمی afc
کاربران ایرانی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا قطعا فعال ترین نفراتی هستند که مشتریان پر و پا قرص نظرسنجی ها در این سایت به حساب می آیند
به گزارش منیبان، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این روزها در اوج دوران پرمخاطب بودن است. سایتی که همه اخبار فوتبالی آسیا را به سبک خود پوشش می دهد و البته در برخی اخبار آماری اشتباهاتی نیز به دنبال دارند اما دلیل به نگارش درآمدن این مطلب به تاثیر فوق العاده کاربران ایرانی در پربیننده شدن این سایت مربوط می شود.
از حدود سه سال پیش، مسئولان سایت رسمی afc پی به حساسیت بازی تمامی نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا بردند و به همین دلیل با حرکتی هوشمندانه سعی در به میان آوردن هواداران فوتبال ایران در این سایت کردند و تا بتوانند با وجود آنها پربیننده تر از قبل شوند و حالا می توان گفت تا حد زیادی هم موفق به این کار شدند.
پس از آن، انتشار خبرهایی مبنی بر بازی داخلی و خارجی تیم های ایرانی و همین طور وضعیت لژیونرهای ایرانی، قدم خوبی برای کشاندن هواداران فوتبال ایران به سایت بود اما اصلا کافی نبود و این بار ایده ای دیگر به میدان آمد تا مکمل اخبار مربوط به فوتبال ایران شود.
شریک کردن هواداران فوتبال در ایران تنها با یک حرکت می افتاد و آن هم نظرسنجی های ریز و درشت از بازی های مهم تا تورنمنت های بی اهمیت بود که کمی بعد و با حضور کاربران ایرانی جدی تر شد، در این نظرسنجی ها عملکرد بازیکنان و مقایسه آنها، زیبا بودن گل های به ثمر رسیده، لژیونرهای آسیایی حاضر در کشورهای دیگر و مقایسه آنها با لژیونرهای ایرانی و ... از دیگر آیتم هایی بود که می توانست حضور هواداران ایرانی در سایت afc را بیمه کند و همین اتفاق افتاد و حالا در تمامی نظرسنجی ها این ایرانی ها(بازیکنان، گل ها، لژیونرها و ...) هستند که بیشتر از نام های دیگر رای می آورند و صدرنشین می شوند و همین هم باعث می شود تا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از رونق نیفتد و برای اثبات می توان رای های داده شده گزینه های دیگر را دید.
البیته این بدان منظور نیست که برتری ایرانی ها تنها به خاطر رای هواداران اتفاق افتاده و درباره هر نظرسنجی به راحتی می توان فهمید دلیل سرتر بودن گزینه ایرانی واقعی است یا کار کاربران ایرانی و این اتفاق زمانی رونق بیشتری پیدا می کند که در میان گزینه ها، دو گزینه استقلالی و پرسپولیسی و تراکتوری و سپاهانی و ... نیز وجود داشته باشد که باعث ایجاد لینکی برای کری خوانی قطب های مختلف فوتبال ایران شود.
در پایان این مطلب باید گفت مسئولان حاضر در afc و سایت و البته شبکه های مجازی این مجموعه سعی کردند بتواند از واکنش هایی که در کشورهای مختلف آسیایی وجود دارد نهایت استفاده را ببرند، دقیقا به مانند همین نظرسنجی ها.