چالش بزرگ ساپینتو برای بازی حیاتی جام حذفی

سرمربی استقلال برای دیدار نیمه‌نهایی مقابل جام حذفی با چالش انتخاب دفاع راست مواجه است.

چالش بزرگ ساپینتو برای بازی حیاتی جام حذفی

به گزارش منیبان، آبی‌پوشان پایتخت بعد از برتری تاریخی و 7 بر یک مقابل تراکتور تبریز، حالا باید خود را برای انجام مسابقه در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آماده کنند. شاگردان ریکاردو سا پینتو روز گذشته در تمرین ریکاوری شرکت کردند و با تصمیم سرمربی پرتغالی استقلال، امروز آبی‌ها استراحت می‌کنند و از فردا (یکشنبه) تمرینات خود را برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی آغاز می‌کنند. استقلالی‌ها در فصل جاری در لیگ برتر مقابل نساجی مازندران شکست‌ناپذیر بودند و موفق شدند یک برد و یک تساوی به‌دست بیاورند و حالا در جام حذفی هم به دنبال رسیدن به فینال هستند.سا پینتو در حالی شاگردانش را برای دیدار با نساجی مازندران آماده می‌کند که مهم‌ترین دغدغه سرمربی استقلال انتخاب دفاع راست در این مسابقه حساس است. در دیدار اخیر آبی‌ها مقابل تراکتور تبریز، سا پینتو از صالح حردانی استفاده کرد اما در ادامه مسابقه، مصدومیت حردانی باعث شد تا رضا میرزایی جانشین او شود اما میرزایی هم به دقیقه پایانی مسابقه نرسید و جای خود را به جعفر سلمانی داد تا مهم‌ترین ابهام ترکیب استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی، انتخاب دفاع راست باشد.

ابهام در بازگشت «یامگا»

کوین یامگا که بعد از دربی پایتخت به واسطه مصدومیت از فهرست استقلال خارج شده است، هنوز به ایران بازنگشته و گفته می‌شود طی 48 ساعت آینده به تهران بازگردد. یامگا از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده بود و دوری حدوداً یک ماهه ستاره فرانسوی از تمرینات باعث شده تا ریکاردو سا پینتو نسبت به آمادگی ستاره تیمش برای دیدار حساس مقابل نساجی مازندران ابهام داشته باشد.

یامگا در بازی دور برگشت مقابل نساجی مازندران هم دچار مصدومیت شد و فقدان او در ترکیب آبی‌ها باعث شد تا شاگردان سا پینتو یک برد مهم را در خانه حریف از دست بدهند و حالا سرمربی پرتغالی استقلال با وجود تمایل ویژه به استفاده از کوین یامگا در ترکیب تیمش، به نظر می‌رسد که احتمالاً نتواند برای مسابقه نیمه‌نهایی از مدافع راست مورد علاقه‌اش استفاده کند.

«سا پینتو» به سراغ انتخاب‌های عجیب می‌رود!

صالح حردانی که در دیدار با تراکتور دچار مصدومیت شد، در تمرین ریکاوری روز گذشته آبی‌ها شرکت کرد اما زیرنظر کادر پزشکی کار خود را پیش برد و با توجه به مصدومیت به وجود آمده، به نظر می‌رسد که حردانی نمی‌تواند در دیدار جام حذفی شاگردان سا پینتو را همراهی کند تا اولین گزینه جانشینی یامگا در ترکیب استقلال هم یکی دیگر از غایبان احتمالی این تیم مقابل نساجی مازندران باشد.رضا میرزایی هم که به عنوان جانشین حردانی به ترکیب استقلال در دیدار با تراکتور به زمین آمد، از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شده و به نظر می‌رسد شانسی برای حضور در ادامه فصل به ویژه دیدار نیمه‌نهایی مقابل نساجی مازندران نداشته باشد و قرار است فردا (یکشنبه) تکلیف قطعی این بازیکن مشخص شود. ریکاردو سا پینتو در صورت عدم حضور یامگا و حردانی و با توجه به مصدومیت رضا میرزایی، به نظر می‌رسد باید به سراغ استفاده از یک بازیکن در پست غیرتخصصی برود.

سا پینتو در دقایق پایانی دیدار مقابل تراکتور جعفر سلمانی را در پست دفاع راست آزمود؛ اتفاقی که پیشتر برای سلمانی در تیم ملی رخ داده بود. به جز سلمانی، عارف غلامی دیگر مدافعی است که شانس بازی در پست دفاع راست را دارد. غلامی در دیدار مقابل کره‌جنوبی در دوره سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در پست دفاع راست به میدان رفت که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و به نظر می‌رسد در صورت عدم آمادگی یامگا، حردانی و میرزایی، سرمربی پرتغالی استقلال باید از میان جعفر سلمانی و عارف غلامی یک گزینه را انتخاب کند


ت ت
کدخبر: 156111 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها