دردسر ساپینتو برای خط‌ زدن ستاره‌های استقلال

درخشش بازیکنان ذخیره باعث شده تا «ریکاردو سا پینتو» برای دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی دچار تردید برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش شود.

دردسر ساپینتو برای خط‌ زدن ستاره‌های استقلال

به گزارش منیبان، استقلال تهران در آخرین دیدار لیگ با ارائه یک نمایش فوق‌العاده و سراسر تهاجمی توانست در خانه مقابل تراکتور تبریز بردی 7 گله را به‌دست آورد که در تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر بی‌سابقه بود. برتری 7 بر یک شاگردان ریکاردو ساپینتو در شرایطی به‌دست آمد که سرمربی پرتغالی در نظر داشت تا برخی بازیکنان ذخیره خود را در ترکیب استقلال بیازماید و با توجه به در پیش بودن مسابقه نیمه‌نهایی جام حذفی، مهره‌های کلیدی ترکیب اسقتلال با قرعه استراحت مواجه شده بودند.ساپینتو در این دیدار نام حسین حسینی و عارف غلامی را در فهرست تیمش قرار نداد و بازیکنانی مثل جعفر سلمانی، آرش رضاوند و زبیر نیک‌نفس را هم نیمکت‌نشین کرد. با این شرایط با ترکیبی متفاوت از هفته‌های گذشته آبی‌پوشان پایتخت به میدان آمدند اما استفاده از بازیکنان ذخیره هم باعث نشد تا سبک بازی استقلال تغییر کند و شاگردان سا پینتو توانستند عملکرد تهاجمی از خود به جای بگذارند.

درخشش دروازه‌بان سوم آبی‌ها

ریکاردو سا پینتو روز گذشته ریسک بزرگی را انجام داد و به سینا سعیدی‌فر میدان داد؛ آن‌هم در شرایطی که این دروازه‌بان سوم تجربه حضور در ترکیب اولیه استقلال را هیچ‌گاه نداشت اما سعیدی‌فر در شب غیبت حسین حسینی و علیرضا رضایی در فهرست آبی‌ها موفق شد نمایش خوبی را از خود به جای بگذارد. سعیدی‌فر با وجود دریافت یک گل، 10 مهار داشت واکنش‌های زیبایی را از خود نشان داد تا با ارائه عملکردی درخشان خود را کاندیدای حضور در ترکیب اصلی استقلال نشان بدهد!

«مرادمند» بازهم درخشید

محمدحسین مرادمند که هفته گذشته زوج عارف غلامی بود و توانست عملکرد خوبی مقابل مس رفسنجان داشته باشد و با گلزنی خود پایه‌گذار کامبک آبی‌ها برابر مس رفسنجان شد، با یک نمایش خوب دیگر آمادگی فنی خود را نشان داد. مرادمند روز گذشته در دیدار مقابل تراکتور تبریز زوج رافائل سیلوا بود که هم در خط دفاعی موفق عمل کرد و هم در فاز تهاجمی توانست به کمک آبی‌ها بیاید و یک گل زد و یک گل ساخت تا با کارنامه‌ای درخشان کار خود را در هفته سی‌ام به پایان ببرد.

«جلالی» با گل به ترکیب آبی‌ها بازگشت

ابوالفضل جلالی که مدت‌ها سکونشین بود، روز گذشته مقابل تراکتور تبریز در ترکیب اولیه آبی‌ها قرار گرفت و جانشین جعفر سلمانی شد که توانست با درخشش خود پاسخ اعتماد ریکاردو سا پینتو را بدهد. جلالی با شلیکی تماشایی گل سوم آبی‌پوشان پایتخت را به‌ثمر رساند و در خط دفاعی هم عملکرد قابل‌قبولی داشت و بعد از گلزنی، با چشمانی اشکبار به سوی هواداران استقلال رفت تا در بازگشت دوباره‌اش به ترکیب آبی‌ها، عملکرد موفقی را از خود به جای بگذارد و سا پینتو برای دیدار جام حذفی با چالش انتخاب مدافع چپ مواجه شود.


ت ت
کدخبر: 156117 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها