شهریار مغانلو در راه ایمون زاید

ایمون زاید یک شبه راه صد ساله را رفت و به نظر می رسد شهریار مغانلو نیز همان راه را در پیش گرفته است

شهریار مغانلو در راه ایمون زاید

به گزارش منیبان، شهریار مغانلو در چند بازی گذشته پرسپولیس تا پیش از بازی با الریان همه کار کرد جز گلزنی. او بارها و بارها مدافعان حریف را جا گذاشت، موقعیت ساخت، در نقاط کور حریف جایگیری کرد و بارها هم به تیر دروازه زد اما نه یحیی از او ناامید شد، نه هم تیمی هایش.

مغانلو در بازی قبلی پرسپولیس مقابل الوحده نیز عملکرد خوبی داشت و باز هم در کمال ناباوری توپش به تیر برخورد کرد و با وجود نمایش خوبش نتوانست برای پرسپولیس گلزنی کند. بسیاری از تحلیل گران فوتبال اعتقاد داشتند اگر پای مغانلو به گل باز شود، کمتر خط دفاعی قادر به مهار او خواهد بود و او روند گلزنی هایش را ادامه خواهد داد. این گونه شد که شهریار پرسپولیسی ها در روزی که سرخ ها بیشتر از هر زمانی به برد نیاز داشتند و به هیچ وجه دوست نداشتند مقابل الریان شکست بخورند، با حضوری به موقع در محوطه جریمه حریف، بریس کرد.

همکاری احسان پهلوان و سیامک نعمتی که زوج خوبی را در سمت راست تشکیل دادند با یک ارسال دیدنی از مدافع سرخ همراه شد تا شهریار بی‌تاب را به گل برساند. این گل روحیه مهاجم تازه وارد سرخ‌ها را دو چندان کرد تا این بازیکن چند دقیقه بعد روی ارسال امید عالیشاه برای دومین بار دروازه حریف را باز کند و پرسپولیس را به برد شیرینی برساند.

گلزنی هایی که اتفاقا خاطره گلزنی های ناگهانی  ایمون زاید  را زنده کرد. او با گلزنی هایش در چند بازی حساس توانست راه صدساله را یک شبه طی کند.

باید منتظر بود و دید مغانلو در ادامه راه چه خواهد کرد و در پایان مرحله گروهی چند بار دروازه حریفان را باز خواهد کرد.


ت ت
کدخبر: 16090 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها