مورد عجیب ذوب آهن؛ هوای فولادشهر به آنها نمی‌سازد

ذوب آهن در لیگ بیست و دوم چه عملکردی داشت؟

مورد عجیب ذوب آهن؛ هوای فولادشهر به آنها نمی‌سازد

به گزارش منیبان، گاندوها برای چهارمین فصل متوالی در میان تیم‌های نیمه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند. مهدی تارتار که در دومین فصل حضورش در جمع ذوبی‌ها تیمش را با میانگین سنی 27.2 آماده حضور در لیگ کرد و در ۳۰ مسابقه به ۷ برد، ۱۵ تساوی و ۸ شکست دست یافت و توانست با تیمش فصل را با یک رتبه تک‌رقمی به پایان برساند .

1- بهترین پیروزی ذوب آهن در لیگ بیست‌ودوم به هفته یازدهم بازمی‌گردد؛ جایی که شاگردان مهدی تارتار توانستند با نتیجه ۵ بر یک نفت مسجدسلیمان نگون بخت را در فولادشهر در هم بکوبند تا یکی از پرگل‌ترین بازی‌های لیگ بیست‌ودوم را خلق کنند. همچنین بدترین باخت این تیم در لیگی که گذشت در برابر تراکتور رقم خورد؛ گاندوهای اصفهانی در هفته هجدهم و در خانه با نتیجه ۳ بر یک در برابر تی‌تی‌ها تن به شکست دادند؛ در مصافی که رضا اسدی توانست در آن هت‌‌تریک کند.

2- بهترین بازیکن فصل ذوب آهن در لیگ بیست‌ودوم حبیب فرعباسی بود. دروازه‌بانی که توانست در طی ۲۴ مسابقه برای ذوبی‌ها یازده مرتبه کلین‌شیت کند و از سایت‌های معتبر آماری نمره ممتاز 7.23 را کسب کند.

3- آرمان اکوان(مدافع) و محمدرضا سلیمانی(مهاجم) با 4 گل زده،  بهترین گلزنان فصل ذوب آهن بودند. 

4 - سامان نریمان‌جهان که یکی از خریدهای به موقع و البته کلیدی مهدی تارتار در نقل و انتقالات زمستانی بود با چهار پاس گل در طی ۱۴ بازی عنوان گل‌سازترین بازیکن فصل گاندوها را به خود اختصاص داد.

 5- ذوب آهن در فصلی که سپری شد در بازی‌های خانگی نسبت به بازی‌های خارج از خانه عملکرد بهتری داشت؛ گاندوهای اصفهانی در ۱۵ مسابقه‌ای که در فولادشهر برگزار کردند،۲۷ امتیاز گرفتند و تنها یک چهارم امتیازات این تیم(36امتیاز) مربوط به بازیهای برگزارشده در فولادشهر بود.

6- ذوب آهن مدل لیگ ۲۲ در میان تیم‌های نیمه دوم جدول رده‌بندی بعد از نساجی بهترین خط حمله را در اختیار داشت. ضمن اینکه آن‌ها با دریافت تنها ۲۴ گل، بهترین عملکرد دفاعی را در میان تیم‌های میانه جدولی را داشته است. 


ت ت
کدخبر: 160904 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها