آخرین خبر از تحولات نیمکت فولاد؛ در انتظار ابقای احتمالی منصوریان!

مدیران باشگاه فولاد در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی تیم‌شان برای حضور در لیگ بیست‌وسوم هستند.

آخرین خبر از تحولات نیمکت فولاد؛ در انتظار ابقای احتمالی منصوریان!

به گزارش منیبان، فولاد خوزستان روزهای پرفرازونشیبی را در لیگ بیست‌ودوم گذراند. قرمزپوشان اهوازی فصل را با هدایت جواد نکونام آغاز کردند اما نکونام 20 هفته روی نیمکت فولاد بود و در 10 هفته پایانی فصل، مدیران باشگاه فولاد هدایت این تیم را در اختیار علیرضا منصوریان قرار دادند که منصوریان توانست در طول 10 هفته، 16 امتیاز به‌دست آورد که معدل قابل‌قبولی محسوب می‌شود. فولادی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با هدایت نکونام مسیر متفاوتی را در پیش گرفتند تا جمع 8 تیم برتر رفتند اما پیش از مرحله یک‌چهارم نهایی، جواد نکونام از سمتش کناره‌گیری کرد که همین استعفا زمینه‌ساز حضور منصوریان در تیم فولاد شد.منصوریان در حالی هدایت تیم فولاد خوزستان را پذیرفت که هواداران فولاد نسبت به انتخاب او واکنش تندی نشان دادند و از همان هفته اول حضور علیرضا منصوریان در اهواز، شعارهای تندی علیه این سرمربی باتجربه سر داده شد. تصور می‌شد با توجه به روند نتیجه‌گیری فولاد، فضا تلطیف شود و منصوریان از مقبولیتی میان هواداران فولاد برخوردار شود اما شرایط تغییری نکرد و تا هفته پایانی که فولادی‌ها در لیگ بیست‌ودوم فعالیت می‌کردند، شعارها علیه علیرضا منصوریان روی سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز ادامه داشت!

اختلاف مدیران فولاد و عدم توافق با تالاجیچ

مدیران باشگاه فولاد با توجه به عدم تمایل هواداران باشگاه نسبت به ادامه همکاری با علیرضا منصوریان، سعی داشتند تا با چندین گزینه خارجی وارد مذاکره شوند و در روزهای گذشته رایزنی با چندین گزینه از جمله یک سرمربی اهل کشور کرواسی و یک سرمربی اهل کشور اسپانیا ادامه داشت. دراگان تالاجیچ جدی‌ترین گزینه مطرح شده برای هدایت تیم فولاد خوزستان بود اما رایزنی‌ها با تالاجیچ مثبت پیش نرفت.حمیدرضا شعبانی مدیرعامل فولاد خوزستان در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود مدعی شده که پرونده حضور تالاجیچ در تیم فولاد بسته شده و مذاکرات با او مثبت پیش نرفته است. در این زمینه به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه فولاد با یکدیگر اختلاف نظر دارند و همین مسئله باعث شده تا فرآیند انتخاب سرمربی فولاد خوزستان برای حضور در لیگ بیست‌وسوم فرسایشی شود.

همکاری با منصوریان تمدید می‌شود؟

علیرضا منصوریان به لحاظ عملکرد فنی، روزهای خوبی را در فولاد گذراند و توانست میانگین 1.6 امتیاز در هر مسابقه را به نام خود به‌ثبت برساند. منصوریان همچنین موفق شد فولاد را در پایان لیگ بیست‌ودوم به رتبه هفتم جدول برساند که صعود دو پله‌ای نسبت به دوره برکناری جواد نکونام به چشم می‌آید. همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه فولاد بعد از مذاکرات بی‌سرانجام با گزینه‌های خارجی، نظرشان به حفظ علیرضا منصوریان تغییر پیدا کند و این احتمال وجود دارد منصوریان در سمتش ابقا شود.منصوریان در حالی هدایت تیم فولاد خوزستان را در 10 هفته پایانی لیگ بیست‌ودوم پذیرفت که گفته می‌شود او با قراردادی 15 ماهه به فولاد پیوسته و طبق همین قرارداد، علیرضا منصوریان خواهان ادامه همکاری با فولاد است. در این میان تصمیم نهایی با هیات‌مدیره باشگاه فولاد است و گفته می‌شود که طی 24 ساعت آینده قرار است تصمیم نهایی گرفته شود و بعد از تصمیم‌گیری نهایی درباره سرمربی، فعالیت فولادی‌ها در بازار تابستانه آغاز خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 160913 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها