نکونام با یک یاغی به استقلال می آید!

احتمال دارد که خرید اول استقلال در بازار تابستانه، هافبک سابق پرسپولیس باشد.

نکونام با یک یاغی به استقلال می آید!

به گزارش منیبان، هواداران استقلال بعد از گذراندن روزهای پرالتهاب و پراسترس، حالا برای انتخاب سرمربی جدید ثانیه‌شماری می‌کنند تا بیش از پیش تیم‌شان فرصت فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات و البته برگزاری تمرینات پیش‌فصل را از دست ندهد. مدیران باشگاه استقلال در روزهای گذشته با چهره‌هایی مختلفی از خوان رامون لوپز کارو، جواد نکونام و محمد ربیعی مذاکره کرده‌اند که به صورت رسمی روز گذشته اعلام شد که مذاکرات با سرمربی اسپانیایی به سرانجام نرسیده و گفت‌وگوها با ربیعی هم مثبت نبوده است.جواد نکونام اصلی‌ترین گزینه هدایت استقلال است و مدیران این باشگاه وعده داده‌اند که تا پایان روز شنبه (امروز) سرمربی جدید معرفی خواهد شد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی ساعات آینده نکونام رسماً جانشین ریکاردو سا پینتو خواهد شد. بعد از انتخاب سرمربی جدید، چالش بزرگی آبی‌ها آغاز می‌شود و آن‌ها باید به سرعت طبق فهرست درخواستی سرمربی، فعالیت خود را در بازار تابستانه آغاز کنند. با وجود گذشت یک هفته از فعالیت بازار نقل‌وانتقالات، استقلالی‌ها هیچ فعالیتی نداشته‌اند و به نظر می‌رسد که بعد از انتخاب سرمربی، به سرعت فعالیت نقل‌وانتقالاتی آبی‌ها هم آغاز شود.

نکونام در اندیشه ترمیم خط هافبک

سرمربی سابق فولاد خوزستان در حالی گزینه اصلی هدایت استقلال است که گفته می‌شود در صورت نهایی‌شدن حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، این سرمربی باتجربه قصد دارد تا با توجه به عملکرد آبی‌پوشان پایتخت در فصل گذشته، فهرست بلندبالایی از بازیکنانی که موردنیازش نیستند را به مدیران باشگاه ارائه کند و در نقطه مقابل، او قصد دارد تا چندین مهره جدید را به فهرست استقلال اضافه کند. به نظر می‌رسد که در صورت انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال، نقل‌وانتقالات پرسروصدایی در انتظار استقلالی‌ها خواهد بود.نکونام که خود در پست هافبک در دوران بازی‌اش فعالیت می‌کرد، یکی از دغدغه‌هایش برای حضور در استقلال، ترمیم خط هافبک آبی‌پوشان پایتخت است و به نظر می‌رسد با وجود حضور بازیکنانی مانند روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند در کنار بازیکنان جوانی مانند محمدحسین زواری و امید حامدی‌فر، حداقل دو بازیکن در پست هافبک از فهرست استقلال خارج خواهند شد تا خط هافبک استقلال در بازار تابستانه تقویت شود.

پهلوان، گزینه‌ای جذاب در حوالی استقلال!

احسان پهلوان بعد از جدایی‌اش از پرسپولیس، همواره نامش در حوالی تیم استقلال مطرح بوده است. فصل گذشته هم که پهلوان از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شد، شایعاتی درباره احتمال حضور او در تیم استقلال به میان آمد. با وجود طرح شایعات گوناگون، احسان پهلوان تصمیم گرفت تا به جای یاغی‌گری به فولاد برود و شاگرد جواد نکونام شود که توانست یک فصل پرفرازونشیب اما نسبتاً موفق را در جمع قرمزپوشان اهوازی بگذارند و 3 پاس گل در فصل اخیر در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد.پهلوان رابطه نزدیکی با جواد نکونام دارد و نکونام در پست هافبک بازی‌ساز اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی احسان پهلوان دارد، حالا در صورت نهایی‌شدن حضور نکونام در استقلال، احتمالاً همراه این سرمربی به جمع آبی‌پوشان پایتخت خواهد پیوست. در سالیان گذشته شمار بازیکنان یاغی در فوتبال ایران افزایش پیدا کرده و در آخرین نقل‌وانتقال، شیخ دیاباته که سابقه بازی در استقلال را داشت، به پرسپولیس پیوست و حالا این احتمال وجود دارد که احسان پهلوان، یاغی جدید فوتبال ایران باشد و در صورت حضور نکونام در استقلال، حضور او در جمع آبی‌پوشان پایتخت دور از ذهن نیست!


ت ت
کدخبر: 160915 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها