بی میلی نکونام به نگه داشتن کاپیتان های استقلال

به نظر می‌رسد که در خط دفاعی استقلال برای حضور در فصل جدید، تغییر و تحولات گسترده‌ای انجام خواهد شد.

بی میلی نکونام به نگه داشتن کاپیتان های استقلال

به گزارش منیبان؛ هواداران استقلال بعد از تعیین‌تکلیف شرایط نیمکت تیم‌شان و انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید، چشم‌انتظار آن هستند تا براساس خواسته‌های نکونام، فعالیت نقل‌وانتقالاتی استقلال آغاز شود. گفته می‌شود که جواد نکونام فهرست بازیکنان موردنیاز و فهرست بازیکنان مازاد خود را تنظیم کرده و قرار است در جلسه‌ای با مدیران باشگاه استقلال، این فهرست‌ها مورد بررسی قرار گیرند و فعالیت نقل‌وانتقالاتی آبی‌پوشان آغاز شود. نکونام با توجه به ناکامی استقلال در قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در فصل گذشته به دنبال تغییر و تحولات در فهرست آبی‌ها است.جود نکونام در سیاستی مشابه فرهاد مجیدی در لیگ بیست‌ویکم، قصد دارد تا ابتدا خود با بازیکنان مذاکره کند و سپس آن‌ها را برای امضای قرارداد به مدیران باشگاه معرفی نماید. همچنین گفته می‌شود که نکونام سیاست نقل‌وانتقالاتی خود را به مدیران باشگاه اعلام کرده و توضیح داده که در صورت جذب بازیکن موردنظرش، در هر پست بازیکن مازاد معرفی خواهد شد تا به صورت گام‌به‌گام فهرست استقلال به‌روزرسانی شود و تغییرات موردنظر کادرفنی انجام پذیرد.

دروازه‌بان جدید استقلال از اروپا می‌آید؟

نکونام در خط دروازه تیمش تصمیم به تغییر دارد و در شرایطی که قرارداد حسین حسینی به پایان رسیده اما علیرضا رضایی همچنان با استقلال قرارداد دارد، گفته می‌شود که جواد نکونام تمایلی به حفظ این دو دروازه‌بان ندارد و می‌خواهد تغییراتی را در خط دروازه تیمش انجام بدهد. نکونام برای انتخاب دروازه‌بان شماره یک تیمش، به دنبال جذب حسین پورحمیدی و یا یک دروازه‌بان خارجی است که گفته می‌شود با توجه به هزینه سنگین رضایت‌نامه پورحمیدی، احتمال حضور این دروازه‌بان جوان در استقلال کم‌رنگ بوده و احتمالاً یک دروازه‌بان خارجی به فهرست استقلال اضافه خواهد شد.سرمربی استقلال در دوره حضورش در تیم فولاد با کریستوفر کنت همکاری داشت که کنت عملکرد نسبتاً خوبی را از خود به جای گذاشت و همین مسئله باعث شده تا بار دیگر با توجه به گزینه‌های موجود در بازار ایران، نکونام به فکر استخدام دروازه‌بان خارجی بیفتد. در شرایطی که گفته می‌شد محمدرضا اخباری هم در تیررس استقلالی‌ها قرار دارد اما گویا سرمربی جدید آبی‌پوشان تمایلی به جذب او ندارد و از میان پورحمیدی و یک دروازه‌بان خارجی، گزینه حضور در دروازه استقلال انتخاب خواهد شد و احتمال اینکه سینا سعیدی‌فر در فصل جدید دروازه‌بان دوم آبی‌ها شود هم وجود دارد!

ترمیم خط دفاعی با حداقل 2 خروجی!

جواد نکونام ادامه همکاری با رافائل سیلوا و کوین یامگا را یکی از اولویت‌های خود عنوان کرده و با توجه به قرارداد این دو بازیکن، استقلالی‌ها مشکلی برای تداوم همکاری با سیلوا و یامگا ندارند. در پست دفاع میانی، نکونام حفظ محمدحسین مرادمند را هم در برنامه‌های خود گنجانده اما گویا او تمایلی به ادامه همکاری با عارف غلامی ندارد و این مدافع که جزو باتجربه‌ترین بازیکنان حاضر در اردوی استقلال محسوب می‌شود، در مسیر جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار گرفته و قراردادش تمدید نمی‌شود.نکونام برای جانشینی غلامی به دنبال متقاعد کردن عارف آقاسی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالاً عارف آقاسی جانشین عارف غلامی در مرکز خط دفاعی استقلال می‌شود. در سمت راست خط دفاعی با توجه به حضور کوین یامگا و صالح حردانی، جواد نکونام تصمیمی برای تغییر در این پست ندارد اما گویا در سمت چپ خط دفاعی آبی‌ها، نکونام می‌خواهد تغییر و تحولاتی را به‌وجود آورد و گفته می‌شود قرارداد جعفر سلمانی که چهره محبوب فرهاد مجیدی و البته ریکاردو سا پینتو بود، تمدید نخواهد شد.سرمربی جدید استقلال برای تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش به دنبال جذب محمد نادری است و گفته می‌شود که صورت قطعی‌شدن انتقال نادری به استقلال، سلمانی از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا خواهد شد. آینده کاری ابوالفضل جلالی هم در استقلال نامشخص است و گفته می‌شود قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای میان جلالی و مدیران باشگاه استقلال انجام شود تا درباره فسخ یک‌طرفه جلالی تصمیم‌گیری شود. این احتمال وجود دارد که با توجه به تمایل جلالی به کسب فرصت بازی بیشتر، این مدافع جوان هم از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شود و استقلالی‌ها در بازار تابستانه در پست دفاع چپ دو بازیکن جدید به خدمت بگیرند.


ت ت
کدخبر: 162200 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها