برنامه ویژه نکونام برای یامگا

استقلالی‌ها با وجود انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم هنوز فعالیت رسمی خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه آغاز نکرده‌اند.

برنامه ویژه نکونام برای یامگا

به گزارش منیبان، در شرایطی که گفته می‌شد جواد نکونام پیش از امضای رسمی قراردادش، مذاکره اولیه با برخی بازیکنان را برای حضور در استقلال آغاز کرده، حالا در روزهای گذشته این مذاکرات به شکل جدی‌تری دنبال می‌شود و با وجود آنکه هنوز خبر رسمی درباره خریدهای تابستانی استقلال روی خروجی سایت این باشگاه قرار نگرفته، اما گفته می‌شود که آبی‌ها با چند بازیکن به توافق اولیه دست پیدا کرده‌اند.عارف آقاسی، مسعود ریگی، آریا برزگر و مهرداد محمدی از جمله بازیکنانی هستند که در 24 ساعت گذشته گفته شد با مسئولان باشگاه استقلال به توافق اولیه دست پیدا کرده‌اند و رایزنی برای جذب یک دفاع چپ در حال انجام است و گفته می‌شود احتمالاً از میان میلاد محمدی و محمد نادری برای فصل آینده یک بازیکن به جمع شاگردان نکونام اضافه خواهد شد. نکته جالب‌توجه اینکه جواد نکونام در پست دفاع راست هم به دنبال جذب بازیکن است و نام مدافع-وینگر راست فصل گذشته گل‌گهر سیرجان را در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار داده است.

رقیب صالح از سیرجان می‌آید؟

استقلال در دو فصل گذشته در شرایطی کار خود را پیش برده که در پست دفاع راست، صالح حردانی و کوین یامگا حضور داشتند. هم فرهاد مجیدی و هم ریکاردو سا پینتو اعتقاد ویژه‌ای به استفاده از یامگا در پست دفاع راست داشتند و در دوران غیبت او در ترکیب آبی‌ها، صالح حردانی در قامت جانشین یامگا در ترکیب استقلال قرار می‌گرفت. برای حضور در لیگ بیست‌وسوم، صالح حردانی و کوین یامگا با آبی‌پوشان پایتخت قرارداد دارند اما گویا جواد نکونام به دنبال تقویت این پست است.نکونام که با حردانی در دوران حضورش در فولاد خوزستان همکاری داشت، تمایل دارد که این مدافع راست را در فهرست خود حفظ کند و همچنین به مدیران باشگاه اعلام کرده که به کوین یامگا هم نیاز دارد و قرار است یامگا خود را چهارشنبه به تهران برساند تا در تمرینات پیش‌فصل استقلال شرکت کند. با این‌حال، مهدی تیکدری‌نژاد هم گزینه موردنظر جواد نکونام است و این بازیکن که سابقه بازی در تیم‌های مس کرمان و تراکتور تبریز را دارد و فصل موفقی را در گل‌گهر سیرجان گذراند، با پیشنهاد حضور در استقلال مواجه شده است.تیکدری‌نژاد هنوز یک فصل دیگر با گل‌گهر سیرجان قرارداد دارد اما جواد نکونام از او خواسته تا برای دریافت رضایت‌نامه خود تلاش کند و به مدیران باشگاه استقلال هم اعلام کرده که این بازیکن باتجربه برای تقویت تیمش نیاز دارد. استقلالی‌ها به دنبال رایزنی با مسئولان باشگاه گل‌گهر هستند تا بتوانند شرایط حضور مهدی تیکدری‌نژاد را در تیم‌شان فراهم کنند تا خواسته نکونام اجابت شده باشد.

نکونام، یامگا را در خط حمله می‌خواهد

جواد نکونام در شرایطی درخواست جذب مهدی تیکدری‌نژاد را مطرح کرده که تصور می‌شد با توجه به حضور صالح حردانی و کوین یامگا، آبی‌ها در بازار تابستانه اقدام به جذب بازیکن در پست دفاع راست نکنند اما گویا در تفکرات نکونام، یامگا جایی در خط دفاعی ندارد و سرمربی استقلال می‌خواهد از این ستاره فرانسوی در پست وینگر استفاده کند. سرمربی آبی‌ها با توجه به تمایلش به استفاده از یامگا در خط حمله، به دنبال آن است تا ساختار دفاعی تیمش را با حضور تیکدری‌نژاد تقویت کند.مهدی تیکدری‌نژاد در شرایطی مشابه یامگا توانایی بازی در پست دفاع راست و وینگر راست را دارد اما به نظر می‌رسد که با توجه به عملکرد موفق‌تر یامگا در خط حمله، جواد نکونام به دنبال آن است تا از تیکدری‌نژاد در سمت راست خط دفاع استفاده کند و ستاره فرانسوی را هم در خط حمله به کار ببرد. گفته می‌شود که مصدومیت رضا میرزایی که در پست مدافع و وینگر راست توانایی بازی داشت باعث شده تا نکونام به جذب یک بازیکن در این پست مصمم شود و قرار است بعد از خروج میرزایی از فهرست استقلال، در صورت توافق با مهدی تیکدری‌نژاد، نام این بازیکن به فهرست آبی‌ها افزوده شود.


ت ت
کدخبر: 162631 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها