بازگشت رشید به ترکیب استقلال

رشید مظاهری پس از یک هفته غیبت، در بازی امروز مقابل نساجی مجددا درون دروازه تیمش قرار می گیرد.

بازگشت رشید به ترکیب استقلال

به گزارش منیبان، استقلال برای حفظ صدرنشینی خود در لیگ برتر و همچنین کم نشدن اختلافش با سایر رقبا بخصوص پرسپولیس، نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار امروز مقابل نساجی دارد و از همین رو انتظار می رود محمود فکری با تمام مهره های در دسترسش، به مصاف تیم سابقش برود.

در دیدار هفته گذشته استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان، فکری دست به تصمیم غیرمنتظره ای زد و سیدحسین حسینی را به جای رشید مظاهری درون دروازه قرار داد که اشتباه حسینی روی گلی که به اشتباه وارد دروازه تیمش کرد، باعث شد انتقادات از او و فکری به اوج خود برسد.

با وجود اینکه گفته می شد فکری قصد دارد برای حمایت از سنگربان تیمش در این دیدار نیز از حسینی استفاده کند، اما در بازی امروز، رشید مظاهری درون قفس توری آبی پوشان قرار می گیرد تا پس از یک هفته غیبت، دوباره به سنگربان شماره یک تیمش تبدیل شود.

فکری در بازی قبلی تیمش را با سیستم 352 روانه میدان کرد و اتفاقا استقلال با این سیستم بازی قابل قبولی را ارائه داد. حالا این احتمال می رود فکری امروز نیز با آن سیستم پای به زمین مسابقه بگذارد. در این صورت، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد دانشگر سه مدافع تیم فکری خواهند بود که باید مقابل نساجی قرار بگیرند.

بابک مرادی در دقایق کوتاه حضورش در بازی با نفت، بسیار خوب ظاهر شد ومی تواند یک گزینه برای پست هافبک چپ باشد ولی فکری به محمد نادری اعتماد بیشتری دارد و از او در این پست استفاده می کند. مسعود ریگی پس از یک دیدار غیبت در ترکیب امروز تیمش حضور خواهد داشت.

مهدی مهدی پور نیز در کنار ریگی انجام وظیفه می کند. فرشید اسماعیلی که در بازی گذشته ستاره میدان بود، در برابر نساجی هم بازیکن ثابت تیمش خواهد بود. وریا غفوری کاپیتان آبی ها نیز در پست هافبک راست به میدان می رود.

ت ت
کدخبر: 1632 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرات شما
    • avatar علی

      رشید مزاهری خیلی خوب

      0
    • avatar دهقان

      باسلام خواش میکنیم هم اکنون که استقلال سیرصعودی راطی میکند بااختلافات بی مورد ارامش تیم وهواداران رابهم نریزید عاجزانه خواهشمندم.

      0
    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها