آقای نکونام! حاشیه ها را از استقلال دور کن/هوادار، خسته شود دیگر حمایت نمی کند

پیشکسوت استقلال گفت: از جواد نکونام می‌خواهم افراد حاشیه ساز را از خودش و تیمش دور کند. اگر همین الان جلوی این حواشی گرفته نشود، به زودی مشکل ساز می‌شود و خدای ناکرده مانع کارکردن شما خواهد شد.

آقای نکونام! حاشیه ها را از استقلال دور کن/هوادار، خسته شود دیگر حمایت نمی کند

به گزارش منیبان؛ محمد نوری پیشکسوت استقلال در گفتگو درباره اتفاقات اخیر رخ داده در تمرین تیم استقلال و البته نتایج تیم حرف زد. او امیدوار است که استقلال بتواند مثل دورانی که فرهاد مجیدی سرمربیگری آبی ها را برعهده داشت به روزهای خوب خود برگردد. گفتگوی نوری با خبرنگار ورزشی منیبان را در ادامه می خوانید.

نکونام در استقلال موفق می شود؟

به نظر من بهترین گزینه در شرایط فعلی برای استقلال، انتخاب جواد نکونام بود. اگر گزینه‌های دیگری که برای باشگاه استقلال از آن ابتدا معرفی شدند، سرمربی می‌شدند فاجعه بود و شاید من دیگر بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کردم؛ چون شان استقلال پایین می‌آمد. بنابراین باید به نکونام هم درست مثل فرهاد مجیدی زمان بدهیم، اگر او را حمایت کنیم نتیجه خواهد گرفت.او رزومه‌ خوبی در زمان بازی‌اش دارد. در مربیگری هم عملکرد بدی نداشته است. با فولاد تجربه آسیایی دارد. یکی از ویژگی‌های او این است که کنار خط عصبی نیست. کنترل دارد و می‌تواند مدیریت کند. از لحاظ فنی باید خودش را ثابت کند. ضمن اینکه اگر بتواند کادر فنی و نیمکت قوی داشته باشد، پتانسیل‌هایش بیشتر بُروز می‌کنند.در وهله اول نیمکت تیم باید بسیار قوی باشد. سال‌های گذشته روی نیمکت مشکل داشتیم. امیدوارم امسال این مشکل را نداشته باشیم. ضمن اینکه هنوز یارگیری خوبی نکرده‌ایم. با مهره‌های کلیدی قراردادی بسته نشده، تمدیدی‌ها انجام نشده و این مسائل باعث نگرانی ما و هواداران است. استقلال بازیکن سطح بالا می‌خواهد. ان‌شاالله این مسائل به زودی حل شوند.

اتفاقات تلخ اولین تمرین استقلال؟

با توجه به اینکه بحث، بحث فرهنگی است باید از قبل برای این تمرین برنامه ریزی می شد. معلوم بود که هواداران زیادی برای دیدن تمرین می آیند و شلوغ می شود و باشگاه باید این روز مهم را مدیریت می کرد اما متاسفانه مدیریت نشد و اتفاقات تلخی رخ داد. البته من فکر می کنم این اتفاقات مهندسی شده بود اما وقتی خود سرپرست استقلال با این افراد خوشو بش می کند دیگر حرفی باقی نمی ماند. استقلال برای اولین جلسه تمرین باید از پیشسکوتان و بزرگان را دعوت می کرد نه اراذل و اوباش.اینها در دوران فکری و منصوریان هم حاشیه سازی کردند و دیدیم که در نهایت دود این اتفاقات به چشم استقلال رفت. به عنوان یک پیشکسوت از جواد نکونام می‌خواهم افراد حاشیه ساز را از خودش و تیمش دور کند. اگر همین الان جلوی این حواشی گرفته نشود، به زودی مشکل ساز می‌شود و خدای ناکرده مانع کارکردن شما خواهد شد. سرمربی استقلال باید حواشی اطراف تیم را جمع کند در غیر این صورت مشکل ساز می‌ شود و در بازی‌ها تاثیر خودش را نشان می‌دهد. به این ترتیب همین هواداران که حمایت می‌کنند ممکن است روزی دست از حمایت بردارند.از نکونام حمایت کردیم و الان هم حمایت می‌کنیم اما او باید حواشی را جمع کند و اجازه دخالت در برخی موارد را به هیچ کس ندهد. 

استقلال می تواند قهرمان شود؟

باید از سرمربی تا زمانی‌که به تیم لطمه نزده است، حمایت کرد، تا زمانی که خوب کار کند و هوادار راضی باشد، ما هم در این صورت حمایت خواهیم کرد. این کوچکترین خواسته هواداران است که استقلال در فصل جدید حداقل یک جام را به دست بیاورد. اما جام گرفتن به همین راحتی نیست. استقلال چند بازیکن گرفته اما تکلیف ستاره هایی مثل قایدی و محبی مشخص نیست. استقلال برای قهرمانی علاوه بر حفظ مهره های تاثیرگذار سال گذشته به خرید چند ستاره دیگر هم نیاز دارد. امیدوارم نکونام با رصد دقیق وضعیت فنی استقلال کم و کاستی های تیم را به خوبی دریابد و بتواند تیم را تقویت کند. 

ت ت
کدخبر: 163211 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • ستاره ایرانی فوتبال، مهدی قائدی، با درخشش خیره کننده خود در فصل گذشته لیگ امارات، به جمع سه نامزد نهایی کسب عنوان…