پرسپولیس کمک می خواهد

باشگاه پرسپولیس در فصل بهار باید پرونده های سنگین مالی را حل و فصل کند و همین موضوع باعث شده مدیرعامل پرسپولیس از ارگان های دولتی و خصوصی تقاضای کمک کند.

پرسپولیس کمک می خواهد

به گزارش منیبان، سمیعی در کفتگویی که انجام داده تاکید کرده است:  در بخش مدیریت و بخصوص در جلسات هیات مدیره، همه جوانب ممکن برای حل مشکلات مالی مورد بحث قرار می‌گیرد اما منابع درآمدزایی ما بسیار محدود شده و مشکلات و بدهی‌هایی که از گذشته باقی مانده، بار سنگینی را روی دوش باشگاه گذاشته است. من هرگز به دنبال تخریب مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس نبودم و حالا هم نمی‌خواهم بهانه‌ای بیاورم ولی برای حل یکسری از این مشکلات، نیازمند کمک همه ارگان‌ها هستیم. برخی باشگاه‌ها به نام باشگاه خصوصی مشغول ارتزاق از منابع دولتی هستند و ما هم می‌خواهیم بخشی از این منابع را در اختیار بگیریم. اهالی فوتبال می‌دانند تیمی که ساخته‌ایم، توانایی بازگشت به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داراست ولی به شرط آنکه حمایت شویم. بدون حمایت‌های جانبی، واقعاً کارمان سخت است. در بهمن، اسفند و فروردین‌ماه، گاهی اوقات جلساتی داشتیم که 8 تا 9 ساعت به طول انجامید. همه اینها برای حل مشکلات پرسپولیس بود اما اتفاق ویژه‌ای رخ نمی‌دهد و این موضوع باعث رنجش ما است.

جعفر سمیعی که تا به این جای کار عملکرد موفقی داشته و توانسته در چند ماه مدیریت خود اعتماد هواداران  پرسولیس  را جلب کند، طی دو ماه پیش رو با پرونده های متعدد مالی روبرو است. پرسپولیس برای حل مشکلات مالیاتی برانکو و بودیمیر مبلغی حدود یک میلیون یورو می خواهد. آن هم در حالی که پرسپولیس نه تنها هنوز موفق به دریافت پاداش آسیایی فصل قبل خود نشده بلکه برای حضور در گوا نیز متحمل هزینه های سنگینی شده است. سمیعی به جز حل مشکل بدهی مالیاتی سنگین برانکو و بودیمیر در پایان خرداد باید با شکایت کالدرون دست و پنجه نرم کند که آن هم مبلغ سنگینی است و بلافاصله بعد از آن حضور در فصل نقل و انقالات پیش رو است و کسی نمی پذیرد که باشگاه در جذب بازیکن کم کاری کند.

از این رو سمیعی صراحتا با اشاره به کار شبانه روزی خود و دیگر اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای حل مشکلات مالی، تقاضای کمک کرده است. کمک از نهادهای دولتی و خصوصی برای حل مشکلات مالی متعدد و پایان ناپذیر باشگاه پرسپولیس، آن هم در حالی که باشگاه پرسپولیس به اندازه خود درآمدزایی برای رفع مشکلات مالی و حضور پرقدرت در نقل و انتقالات را دارد اما به واسطه شرایط تحریمی قادر نیست از درآمدزایی خود بهره ببرد.

ت ت
کدخبر: 16374 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها