جان هنری، مالک لیورپول:

از هواداران عذرخواهی می کنم؛ اشتباه از من بود

مالک لیورپول مقابل دوربین حاضر شد تا از هواداران این باشگاه عذرخواهی کند.

از هواداران عذرخواهی می کنم؛ اشتباه از من بود

به گزارش  منیبان، مالک باشگاه لیورپول با انتشار ویدیویی در حساب توییتر باشگاه لیورپول گفت: می خواهم از تمامی هواداران و حامیان باشگاه فوتبال لیورپول به خاطر مشکلی که طی ۴۸ ساعت اخیر ایجاد کردم، عذرخواهی کنم. ناگفته پیداست که این پروژه مطرح شده هرگز قرار نبود بدون حمایت هواداران پا بر جا بماند. هیچکس در انگلیس عقیده متفاوتی نداشت. طی ۴۸ ساعت اخیر شما بسیار قاطعانه گفتید که این طرح نباید پا بر جا بماند. ما صدای شما را شنیدیم؛ من صدای شما را شنیدم. می خواهم از یورگن، بیلی، بازیکنان و تمامی آن هایی که زحمت می کشند تا مایه غرور هواداران مان باشند، عذرخواهی کنم. آن ها در جریان این قضیه هیچ مسئولیتی نداشتند بلکه بیش از همه اذیت شدند؛ آن هم به صورت غیر منصفانه. دردناک ترین بخش ماجرا همین جاست. آن ها عاشق باشگاه تان هستند و هر روز تلاش می کنند تا باعث افتخارتان باشند. می دانم تمامی اعضای باشگاه لیورپول تخصص، رهبری و تعصب لازم برای جلب اعتماد دوباره شما و عبور از این ماجرا را دارند.

او ادامه داد: بیش از یک دهه قبل و زمانی که با چالش هایی که فوتبال با آن درگیر است مواجه شدیم، رویای ما همان رویای شما بود و تلاش زیادی کردیم تا باشگاه تان پیشرفت کند. کار ما هنوز تمام نشده است و من امیدوارم این را درک کنید که حتی زمانی که اشتباه می کنیم، تلاش ما این است که بهترین اقدام لازم را برای باشگاه تان انجام دهیم. من در این تلاش باعث رنجیده خاطر شدن شما شدم؛ بار دیگر متاسفم و من به تنهایی مسئول این جو منفی که طی روزهای اخیر بر پا شد هستم. این را از یاد نخواهم برد. اگر این همه گیری جهانی یک چیز را نشان داد، آن این بود که هواداران چقدر برای ورزش ما و تمامی ورزش ها حیاتی هستند؛ این در تمامی ورزشگاه های خالی نمایان شد. واقعا سال دشواری برای همه ما بوده است و در واقع کسی نیست که از این ماجرا متاثر نشده باشد. 

وی در پایان گفت: مهم است که خانواده باشگاه فوتبال لیورپول در قبال آنچه در سراسر دنیا از شما دیدیم، همدل، همسو و متعهد بماند. به شما قول می دهم برای جبران این، هر کاری که از دستم بر بیاید انجام خواهم داد. بابت گوش کردن به حرف هایم متشکرم. 


ت ت
کدخبر: 16687 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها