حق پخش فوتبال همچنان روی هوا

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها می‌تواند در بحث صدور مجوز حرفه‌ای برای آنها مشکل ایجاد کند.

حق پخش فوتبال همچنان روی هوا

به گزارش منیبان، مهدی تاج پس از پایان پایان نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌ها و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای درباره موضوع پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها اظهار داشت: امروز همه باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یکی امضا کرده و به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تکلیف کردند که به صورت جدی دنبال حق پخش باشد. حق پخش یک موضوع بسیار مهم و لاینحل است که باید حل شود. امروز به صورت مفصل در جلسه صحبت کردم و بعدازظهر هم با بعضی از مدیران باشگاه‌ها جلسه داریم که مشکلات آنها در بحث سقف بودجه را بشنوم اما به دوستان هم گفتم الان آدرس و نشانه درست، مجلس است. باید مجلس در لایحه تلفیق، حق پخش با ببیند. ما فرصت کمیسیون فرهنگی را از دست دادیم. در واقع کمیسیون فرهنگی باید این پیشنهاد را به تلفیق می‌برد که نبرد و وزارت ورزش باید به کمیسیون فرهنگی می‌برد که نرفت. در کمیسیون فرهنگی دقیقا همان چیزی تصویب شده که در برنامه ششم تصویب شده و این اصلا کارایی لازم را نداشت و به همین دلیل هم مدیران باشگاه‌ها ناراحت این اتفاق بودند.

تاج در ادامه عنوان کرد: ما تنها جایی که داریم، خود کمیته تلفیق است‌. کمیته تلفیق باید در بودجه ببیند و از طرف دولت هم به کمیته تلفیق نرفته است. ما خود اعضای کمیته تلفیق را دیدیم و نامه‌ای به رئیس محترم مجلس نوشتیم که اگر این در برنامه هفتم دیده نشود، نگرانی ما به عنوان فدراسیون فوتبال این است که در صدور مجوز حرفه‌ای مشکل‌ساز می‌شود و ما را الزام می‌کنند که همه باشگاه‌ها باید با صداوسیما قرارداد داشته باشند؛ خود صداوسیما هم در جریان است و همین الان هم برای پخش جام باشگاه‌های آسیا و جام ملت‌های آسیا مانعی برای پخش ایجاد شده که ما در حال حل هستیم که این مانع را برداریم و بازی‌ها را برای مردم پخش کنیم. باید به صورت جدی به دنبال حل مانع هستیم. ما حتما در کمیته تلفیق صحبت خواهیم کرد و نامه‌ای به آقای قالیباف خواهیم نوشت که کمیته تلفیق ببینند. مسیر اصلی فعلا کمیته تلفیق است.


ت ت
کدخبر: 168418 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها