در انتظار رونمایی از جذاب‌ترین خرید تابستانی استقلال

اگر اختلاف مالی روبرتو تورس و مدیران باشگاه استقلال فیصله پیدا کند، هافبک اسپانیایی به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه خواهد شد.

در انتظار رونمایی از جذاب‌ترین خرید تابستانی استقلال

به گزارش منیبان، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه از حیث کمیت شمار بازیکنان زیادی را به فهرست خود اضافه کرده است؛ به‌طوری‌که در لیست ورودی‌های استقلال در بازار تابستانه نام محمدرضا خالدآبادی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، منتظر محمد، مهرداد محمدی و آریا برزگر به چشم می‌خورد و به‌زودی قرارداد سامان تورانیان هم نهایی خواهد شد تا استقلالی‌ها 7 خرید در بازار نقل‌وانتقالات انجام داده باشند. البته که جذب 4 بازیکن زیر 23 سال در نوع خود جالب‌توجه است.هواداران آبی‌پوش با وجود آنکه تیم‌شان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه موفق به جذب 7 بازیکن شده، اما از عملکرد تیم‌شان راضی نیستند و خواسته‌شان جذب حداقل دو بازیکن خارجی است. در این‌باره نکونام هم با هواداران استقلال هم عقیده است و گفته می‌شود که سرمربی استقلال نام یک مدافع فرانسوی را در کنار یک هافبک و یک مهاجم اسپانیایی در فهرست خود جای داده و از مدیران باشگاه استقلال خواسته تا به ترتیب اولویت، این بازیکنان را طی روزهای آینده جذب کنند.استقلال باید پنجشنبه نوزدهم مردادماه در ورزشگاه تختی آبادان، اولین بازی خود در لیگ بیست‌وسوم را مقابل صنعت‌نفت برگزار کند اما در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع فصل جدید، هنوز گزینه‌های موردنظر سرمربی استقلال جذب نشده‌اند و گفته می‌شود که مذاکرات با آن‌ها در حال انجام است. جواد نکونام با توجه به مشکل چندین ساله آبی‌ها در زمینه فقدان هافبک بازی‌ساز در ترکیب تیم‌شان، درخواست جذب روبرتو تورس را مطرح کرده که در این‌باره رایزنی‌های فشرده‌ای با هافبک اسپانیایی انجام شده است.

تخفیف 350 هزار دلاری تورس!

روبرتو تورس که فصل گذشته بعد از روزهای رویایی‌اش در فوتبال اسپانیا و تیم اوساسونا، پذیرفت که با نظر جواد نکونام به فهرست فولاد خوزستان اضافه شود، حالا به دنبال دومین همکاری با نکونام در فوتبال ایران است. در این‌باره گفته می‌شود که با وجود دریافت پیشنهاد از یک تیم استرالیایی، همچنان تورس چشم‌انتظار توافق با مدیران باشگاه استقلال است و درباره مبلغ اولیه پیشنهادی‌اش هم عقب‌نشینی کرده و رقم درخواستی خود را به طور چشمگیری کاهش داده است.هافبک 34 ساله و اسپانیایی در دور اول مذاکرات درخواست 800 هزار دلاری از مدیران باشگاه استقلال داشت که در آن مقطع آبی‌ها با درخواست او موافقت نکردند. بعد از چند نوبت مذاکرات انجام شده با تورس، این هافبک باتجربه رضایت داده تا از رقم درخواست خود کم کند و گفته می‌شود که در آخرین دور از مذاکرات، روبرتو تورس به استقلالی‌ها اعلام کرده که حاضر است در ازای دریافت 450 هزار دلار برای استقلالی‌ها در فصل جدید به میدان برود که این پیشنهاد هم فعلاً موردپذیرش مدیران آبی‌پوش قرار نگرفته است.

دو اختلاف، سد راه امضای قرارداد ستاره اسپانیایی

مدیران باشگاه استقلال به روبرتو تورس اعلام کرده‌اند که بیش از 400 هزار دلار نمی‌توانند به او برای فصل پیش‌رو پرداختی داشته باشند. استقلالی‌ها معتقدند که تورس باید معادل قرارداد فصل گذشته‌اش در فولاد خوزستان از استقلال هم دریافتی داشته باشد و همین مسئله باعث شده تا فرآیند مذاکرات با این هافبک اسپانیایی فرسایشی شود و فعلاً خبری از توافق نهایی میان طرفین نیست. البته که به جز اختلاف 50 هزار دلاری، موضوع دریافت پیش‌پرداخت هم از سوی تورس مطرح شده است.هافبک اسپانیایی از مدیران باشگاه استقلال خواسته تا 20 درصد از مبلغ قراردادش را در هنگام امضای آن دریافت کند که با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز این درخواست اجابت نشده است. در این‌باره گفته می‌شود که مدیران باشگاه استقلال امیدوارند بتوانند به سرعت قرارداد اسپانسر فصل جدید خود را نهایی کنند تا بعد از دریافت قسط اول مبلغ توافق شده با اسپانسر، در زمینه جذب بازیکن خارجی به کار خود سرعت داده و با پرداخت قسط اول قرارداد آن‌ها، بتوانند با گزینه‌های موردنظر نکونام از جمله روبرتو تورس به توافق برسند.


ت ت
کدخبر: 169386 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها