بلندپروازی جذاب سیدمهدی رحمتی برای امید شهر خسته

سیدمهدی رحمتی امسال نفر اول امید شهر خسته مازندران است.

بلندپروازی جذاب سیدمهدی رحمتی برای امید شهر خسته

به گزارش منیبان، بعد از نتایج فوق‌العاده ضعیف حمید مطهری و مربی اسپانیایی، مدیران نساجی تصمیم گرفتند تیمی ببندند که روزهای دلهره‌آور انتهای فصل قبل و کابوس همیشگی سقوط را دوباره زنده نکند. بنابراین دست روی آلومینیوم گذاشتند و یک سفر دسته‌جمعی را از اراک به مقصد قائمشهر تدارک دیدند.

* ورودی

 سیدمهدی رحمتی وقتی با آلومینیوم برای ادامه همکاری به توافق نرسید و راهی نساجی شد، تصمیم گرفت تیم خودش را هم از اراک به قائمشهر بیاورد. به همین دلیل هم حالا امثال وحید محمدزاده، احسان حسینی، امیرمحمد هوشمند، محمدرضا آزادی و محمود قائدرحمتی را با پیراهن تیم شمالی در لیگ 23 خواهیم دید. رحمتی با خواستن عذر حقیقی، کلید دروازه را به رشید مظاهری سپرد. با تصمیم او، فرشید اسماعیلی هم راهی نساجی شد تا بعد از یک فصل، دوباره دیده شود. محمدرضا عباسی هم از تراکتور به نساجی پیوست.

* خروجی

  ستاره فصل قبل یعنی علیرضا حقیقی، مهمترین جداشده نساجی بود. به نیمکت‌نشینانی مانند احسان قهاری، محسن کریمی، عرفان گل‌محمدی، مهدی نظری و محمد شریفی هم راه خروج نشان داده شد. آداما نیان هم رفت تا نساجی، پول الکی به کسی ندهد. مردان باتجربه ولی دیگر پا به سن گذاشته‌ای مانند حامد شیری، کریم اسلامی، اکبر صادقی و ایوب کلانتری هم جایی در تیم جدید پیدا نکردند. علیرضا ابراهیمی به خانه برگشت تا دوباره در لیگ یک، بازی کند. جایی برای شاهین طاهرخانی هم نبود که زمانی نه‌چندان دور، پیراهن استقلال را در دربی و لیگ قهرمانان به تن داشت. رضا جعفری هم از مازندران به گیلان رفت.

* علامت سوال

کدام نساجی؟ این مهمترین سوال درباره آنهاست. تیمی که در خانه و جلوی چشم تماشاگران متعصبش باید خیلی بهتر نتیجه بگیرد نه اینکه هر فصل 4 و نهایتا 5 میزبانی را ببرد. آنها باید برای بازیهای بیرون از خانه هم فکری کنند. تنها 3 برد به عنوان مهمان در 2 فصل اخیر، به هیچ عنوان رضایتبخش نیست. نساجی باید بسان لیگ بیستم، تعادل نزدیک بین این دو رقم، ایجاد کند.

* اتفاق ویژه

تیمی که با الهامی موفق به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان شده بود حالا با رحمتی روانه آسیا می‌شود آنهم درحالیکه در این بین، دو نفر دیگر هم روی نیمکت نساجی نشستند. آن تیم نسبت به مجموعه فعلی، تغییرات زیادی دارد.

* بیلان تاریخ

  150 بازی در لیگ برتر و گرفتن 166 امتیاز. نساجی در خانه بهتر بوده ولی نه بدان حد که بشود آنها را غول بازیهای خانگی لقب داد. 

* پیش‌بینی

   توقعی که مدیران نساجی دارند فاصله گرفتن این تیم از مجموعه فصل قبل است. نساجی تنها تیم نیم‌فصل دوم لیگ 22 بود که موفق به ثبت برد نشد. اگر فصل، چند هفته دیگر ادامه پیدا می‌کرد، چیزی جز سقوط و لیگ یکی شدن انتظار نساجی را نمی‌کشید. یک رتبه تک‌رقمی شاید بهترین اتفاق برای نساجی باشد.

* برنامه بازیها

  هفته اول: میزبانی از پیکان

  هفته دوم: سفر به رفسنجان برای دیدار با تیم الهامی

  هفته سوم: رویارویی خانگی با گل‌گهر

  هفته چهارم: میزبانی بعدی و این بار از صنعت نفت

  هفته پنجم: سفر به خانه شمس‌آذر


ت ت
کدخبر: 169772 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها