پرسپولیس – آلومینیوم/ قرمزها به دنبال تداوم آمار خوب

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، در اولین بازی‌اش در فصل جدید به دنبال تداوم آمار خوبش در هفته اول لیگ برتر است.

پرسپولیس – آلومینیوم/ قرمزها به دنبال تداوم آمار خوب

به گزارش منیبان، پرسپولیس در حالی از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کند که قرمزها آمار خوبی در هفته اول لیگ داشته‌اند. آنها هیچ‌وقت در اولین بازی‌شان در لیگ برتر شکست نخورده‌اند و فقط در دو دوره لیگ، بازی اول را بدون گل زده تمام کردند.یحیی گل محمدی که اسکلت اصلی تیمش را حفظ کرده، با حداقل تغییرات به نسبت فصل گذشته، آماده فصل جدید خواهد شد. فعلا تنها ابهام درباره ترکیب پرسپولیس، به خط دفاع این تیم برمی‌گردد که هنوز معلوم نیست محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج مرتضی پورعلی‌گنجی خواهد شد یا گئورگی گولسیانی به مانند فصل گذشته، یکی از مهره‌های ثابت پرسپولیس خواهد بود.

دیدار رفقای قدیمی: یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی به عنوان دو همکار قدیمی، همیشه تقابل‌های جذابی داشتند و حسینی این بار به جای اینکه با پیکان مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، به عنوان سرمربی آلومینیوم به ورزشگاه آزادی خواهد رفت.

نکته آماری: دو تیم تاکنون  5 مسابقه باهم داشته‌اند که 2 برد سهم پرسپولیس، 2 برد سهم آلومینیوم بوده و یک بازی هم مساوی شده است.

چهره ویژه: احمد گوهری دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس، این فصل پیراهن آلومینیوم را خواهد پوشید و در اولین بازی‌اش باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

چهارشنبه 18 مرداد

هفته اول لیگ برتر

پرسپولیس – آلومینیوم اراک ساعت 19.30

 


ت ت
کدخبر: 169916 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها