امسال نوبت قهرمانی سپاهان است؟

آیا سپاهان می‌تواند به یک طلسم 9ساله پایان دهد؟

 امسال نوبت قهرمانی سپاهان است؟

به گزارش منیبان، یکی از تیمهایی که این فصل به دنبال قهرمانی لیگ برتر است، سپاهانی است که حسابی در بازار تابستانی خرج کرده تا با قدرتی بیشتر به نسبت فصل گذشته، به هدفی برسد که در طی چند فصل گذشته، تا یک قدمی آن پیش رفته بود اما هر دفعه، جنگ قهرمانی را به پرسپولیس باخت.از آخرین قهرمانی سپاهان در لیگ، 8 سال می‌گذرد و اگر بخواهیم خرافاتی! به قضیه نگاه کنیم، سپاهانی‌ها امیدوارند که امسال، شرایط باب میل آنها رقم بخورد.پرسپولیس و استقلال بعد از ۹ فصل دوباره توانستند قهرمان لیگ برتر شوند و حالا لیگ بیست‌وسوم، نهمین فصلی است که از قهرمانی طلایی‌پوشان در لیگ برتر می‌گذرد. 

برانکو و پایان حسرت 9 ساله

پرسپولیس قبل از حضور برانکو، برای آخرین مرتبه با افشین قطبی در لیگ هفتم قهرمان شده بود. قهرمانی‌ که با گل سپهر حیدری به سپاهان در ورزشگاه آزادی به دست آمد. از آن قهرمانی، 9 سال گذشت تا دوباره  قهرمانی به پرسپولیس برسد و قرمزها تا سالها، دیگر صدر جدول را به تیمی ندادند و موفق شدند از رکورد سه قهرمانی متوالی سپاهان هم عبور کرده و گلات کنند.

مجیدی قهرمانی را به استقلال هدیه داد

قبل از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر با سرمربیگری فرهاد مجیدی، آبی‌ها 9 سالی با قهرمانی در لیگ قهر کرده بودند و آخرین قهرمانی آنها به لیگ دوازدهم برمی‌گشت که تیم امیر قلعه‌نویی با کاپیتانی فرهاد مجیدی، جام را بالای سر ببرد و فرهاد در لیگ بیست و یکم موفق شد در فصلی که تیمش حتی در یک بازی هم شکست نخورد، جام قهرمانی را به هواداران تیمش هدیه دهد. حال باید ببینیم سپاهانی‌ها این فصل می‌توانند طلسم چندین ساله را بشکنند یا نه.


ت ت
کدخبر: 170264 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها