شجاع خلیل زاده از آسیا حذف شد

در یکی از پر برخوردترین بازی های لیگ قهرمانان آسیا که 11 کارت زرد و 3 کارت قرمز و یک پنالتی داشت، الریان قطر مقابل الوحده امارات شکست خورد تا تیم لورن بلان فرانسوی اولین حذف شده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

شجاع خلیل زاده از آسیا حذف شد

 به گزارش منیبان، اگرچه الریان قطر که امروز یک بر صفر مغلوب الوحده امارات شد، هنوز روی کاغذ شانس دارد با کسب 6 امتیاز باقی مانده از دو بازی اش مقابل گوا و پرسپولیس 7 امتیازی شود اما حتی اگر الوحده هم در هر دو بازی بعدی خود ببازد و از امتیاز هفت بالاتر نرود، باز هم به خاطر نتیجه بازی رو در رو، الریان نمی تواند تیم دوم گروه پرسپولیس شود.

 البته حتی اگر این تیم با 7 امتیاز دوم هم می شد، باز شانس صعود به مرحله بعد را نداشت چرا که فقط سه تیم دوم برتر گروه ها همراه 5 صدرنشین گروه ها به مرحله حذفی می روند و 7 امتیاز برای صعود به عنوان تیم دوم برتر کافی نیست.

الریان قطر که شجاع خلیل زاده را در اختیار دارد، در بازی اول مقابل گوا تن به مساوی بدون گل داد، در بازی دوم مغلوب پرسپولیس شد و در بازی سوم از الوحده کامبک خورد و در حالی که با گلزنی شجاع، دو گل از حریف امارایت پیش بود، سه گل خورد تا تنها یک امتیاز داشته باشد. الریان امروز با غلبه بر الوحده چهار امتیازی می شد و اندک شانسی برای صعود پیدا می کرد اما در روزی که داور با 11 کارت زرد و 3 کارت قرمز بارانی از اخطار و اخراج در جزیره گوا راه انداخت، اخراج های دقیقه 46 و 69 که دومی با اعلام پنالتی به سود حریف همراه بود، کار الریان را یکسره کرد و این تیم 9 نفره شکست خورد.

 حالا هر دو بازی بعدی الریان مقابل گوا و پرسپولیس جنبه تشریفاتی دارد چراکه این تیم با هیچ نتیجه ای امکان صعود نخواهد داشت.

در این گروه پرسپولیس با 12 امتیاز صدرنشین است، الوحده با 7 امتیاز دوم، گوا با 2 امتیاز سوم و الریان با تنها یک امتیاز چهارم.


ت ت
کدخبر: 17048 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها