اختلاف پاکو و زنوزی بر سر بهترین تیم تاریخ لیگ

اختلاف نظر سرمربی و مالک تراکتور بر سر اینکه آیا تراکتور کنونی بهترین تیم تاریخ لیگ برتر است یا نه، همچنان ادامه‌دار است.

اختلاف پاکو و زنوزی بر سر بهترین تیم تاریخ لیگ

به گزارش منیبان، اولین بار در برنامه فوتبال برتر بود که محمدرضا زنوزی که میهمان حضوری این برنامه تلویزیونی شده بود، از لفظ بهترین تیم تاریخ لیگ برتر برای تراکتوری که امسال مهیا کرده است، استفاده کرد.موضوعی که در تمرین تراکتور پیش از بازی برابر سپاهان در حضور اصحاب رسانه توسط خبرنگار “فوتبالی” به گوش پاکو خمز رسانده شد و این سرمربی اسپانیایی مدعی شد باوجود احترام به نظرات مدیران باشگاه، با این صحبت که تراکتور کنونی بهترین تیم تاریخ لیگ برتر است، موافق نیست.پاکو همچنین در نشست خبری پس از باخت برابر سپاهان در اصفهان دوباره بابت بسته نشدن تیم با نظر صد در صدی خود ابراز ناراحتی کرد و مدعی شد هنگام بستن تیم، این کار را با غرور انجام داده‌اند و حالا هزینه آن را می‌پردازند.

سرمربی تراکتور در صحبت‌های صبح دیروز خود در نشست خبری پیش از بازی برابر پرسپولیس هم با اشاره به این موضوع که اسامی بزرگ باید خود را در زمین مسابقه نشان دهند، بابت نداشتن یک مهاجم تمام‌کننده در تیم تحت امرش گله کرد و مدعی شد حسین‌زاده و‌ رستمی مهاجم هدف نیستند.با این حال زنوزی بار دیگر بر ادعای خود در ضیافت شامی که با اعضای تیمش پیش از بازی با پرسپولیس داشت، تاکید کرد. مالک تراکتور یکبار دیگر مدعی شد بنا به اعتقاد کارشناسان فوتبال بهترین تیم تاریخ لیگ برتر را گردهم جمع کرده است. وی همچنین اظهار داشت این سوال باید از بازیکنان باتجربه و کارشناسان منصف و عادل پرسیده شود و نه از پاکو خمز که در ۲۳ دوره لیگ برتر حضور نداشته است و در عین ناباوری پرسیدن نظر سرمربی تراکتور را شیطنت توصیف کرد!این درحالی است که سرمربی تراکتور بارها علاوه بر رد کردن پذیرش این ادعا، در صحبت‌های دیگر خود مدعی شده که تیم با نظر کامل و صد در صدی وی بسته نشده و حتی بابت نداشتن مهاجم در تیمش گلایه کرده است! مواردی که در تضاد کامل با مصاحبه‌های مدیران تراکتور است که مدعی هستند حتی فیزیوتراپ‌ها با نظر مستقیم خمز جذب شده‌اند!

جالب اینکه در خبری که رسانه رسمی باشگاه تراکتور منتشر کرده، عنوان شده شجاع خلیل‌زاده هم با زنوزی بر سر اینکه این تراکتور، بهترین تیم تاریخ لیگ برتر است، هم‌عقیده است!همچنین رسانه باشگاه تراکتور نوشته که پاکو خمز هم با زنوزی موافق است ولی اشاره‌ای به اینکه این موافقت با داشتن بهترین تیم تاریخ لیگ می‌باشد یا موردی دیگر، نداشته است! با این حال از قول پاکو نوشته شده که وی تاکید دارد داشتن بازیکنان خوب کافی نیست و باید اتحاد و همدلی هم وجود داشته باشد.مشخص نیست چرا باوجود تکذیب چندین‌باره سرمربی تراکتور، مالک این تیم در شب بازی مهمی همچون پرسپولیس به دنبال طرح مجدد این صحبت‌هاست؛ مخصوصا که در آستانه چنین بازی بزرگی این ادعا می‌تواند باعث ایجاد فشار مضاعف بر بازیکنان تیمش باشد و با روحیه‌دهی زنوزی مبنی بر اینکه اگر حتی در دو بازی آتی هم‌ موفق نشوند، ایرادی ندارد؛ در منافات است.


ت ت
کدخبر: 171311 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها