پورحمیدی، بازنده تر از تراکتور!

تراکتور شکست تلخی را در تبریز متحمل شد.

پورحمیدی، بازنده تر از تراکتور!

به گزارش منیبان؛ ده نکته از تراکتور - پرسپولیس را بخوانید.

یک: بردهای اقتصادی پرسپولیس دوباره آغاز شده، یک هیچ یک هیچ هایی که به واسطه سازمان دفاعی قدرتمند و فرصت طلبی خط هافبک این تیم به دست می آید این تیم را دوباره به مدعی جدی قهرمانی تبدیل کرده است. در مقابل این تیم اشتباه کردن تاوان سختی دارد که خمز طعم تلخ گاف پورحمیدی را چشید.

دو: نقطه ضعف مشترک هر دو تیم نداشتن مهاجم تمام کننده است. در تراکتور این مورد خیلی توی ذوق می زند اما در پرسپولیس وینگرها تا حد زیادی این ضعف را پوشش داده اند. تراکتور با از دست دادن عباس زاده و اسدی ضربه بدی خورده و زهر این تیم کاملا گرفته شده است و قسمت غمگین ماجرا برای تراکتور این است که این دو بازیکن هر دو برای فولاد و سپاهان گلزنی کردند.

سه: یحیی سعی کرد با عقب نگه داشتن مدافعان کناری خود به خصوص دانیال فضا را از  وینگرهای تراکتور بگیرد. آلوز متخصص ارسال پاسهای خطرناک در نقاط خالی است. وقتی فضا کور شد آلوز هم از کار افتاد.

چهار: زوج سروش و سرلک در میانه میدان پرسپولیس روز به روز درک متقابل تری از یکدیگر پیدا می کنند. این دو بازیکن که روی دست هم بازی می کنند نوع فوتبالشان انگار شبیه هم شده است. سروش جنگنده‌تر شده و سرلک پاسورتر . تمام چشم یحیی به اعلام لیست تیم ملی است که ببنید سرلک را بازهم خواهد داشت یا باید تدبیر دیگری به کار بگیرد.

پنج: آیا این تراکتور بهترین تیم تاریخ لیگ برتر است؟ این ادعای زنوزی آیا صحت دارد؟ قطعا خیر. زنوزی فقط کافی است نگاهی به سپاهان لیگ دهم ، استقلال لیگ دوازدهم و پرسپولیس لیگ شانزدهم بیاندازد. با احترام به مالک باشگاه تراکتور، این تیم با این نفرات کار سختی حتی برای کسب سهمیه در این فصل هم خواهد داشت چه برسد به مبارزه برای کسب جام.

شش: چرا تراکتور با وجود اینهمه هوادار و پتانسیل و بنیه مالی هیچ وقت پرسپولیس یا استقلال یا سپاهان نمی شود؟ دلیل آن را در تغییرات زیاد و تصمیمات احساسی باید جستجو کرد که شخصیت و هویت تیمی را از این باشگاه می گیرد. در تراکتور یک شبه می خواهند به موفقیت برسند که این شدنی نیست.

هفت: حسین پورحمیدی روز تلخی را مقابل پرسپولیس پشت سر گذاشت. اشتباه کمر شکن او در مقابل صادقی و در بازی قبل مقابل شکاری او را در موقعیت روانی سختی قرار داده است. بازی کردن در فضای پرفشار تراکتور با بازی در تیمی مثل آلومینیوم که به خاطر نوع فوتبالش عقب بازی می کرد و موقعیت چندانی نمی داد خیلی متفاوت است. اینجاست که تفاوتها مشخص می شود. پورحمیدی حالا از تراکتور، بازنده تر شده است!

هشت: پرسپولیس در آستانه شکستن رکورد تاریخی خودش قرار دارد. دوازده برد پیاپی تیم یحیی  در لیگ و حذفی که از ابتدای سال جدید به دست آمده فقط چهار برد تا رسیدن به رکورد علی پروین فاصله دارد. آیا پرسپولیس یحیی رکورد می زند؟ تا آخر شهریور باید صبر کرد.

نه: خمز بازهم یک بازی بزرگ دیگر را باخت تا در موقعیتی ویژه قرار بگیرد.جمع کردن تیمی مثل تراکتور با این همه بازیکن در آستانه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا کار سختی است. خمز شانس هم نداشت که دو هفته اول به سپاهان و پرسپولیس نخورد.

ده: بعد از بازی مصاحبه بازیکنان بزرگ پرسپولیس جالب توجه بود. اشاره آنها به مشکلات مالی نشان می دهد کفگیر پرسپولیس هم به ته دیگ خورده است. واقعیت آن است که اوضاع پرسپولیس فقط کمی بهتر از استقلال است. وامهایی که درویش برای بهبود وضعیت مالی پرسپولیس گرفته این تیم را بدهکار تر کرده، پروژه خصوصی سازی با موفقیت همراه نبوده و این دمل چرکین به زودی سر باز می کند.انگار در فوتبال ایران هزینه ها همیشه بیشتر از درآمدهاست.


ت ت
کدخبر: 171769 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها