لطف بزرگ قایدی در حق تراکتور

شاید شکست دادن تیم پرستاره الشارجه برای تراکتور سخت باشد اما یک بازیکن ایرانی در فاصله 4 روز تا تقابل دو تیم نقطه ضعف تیم اماراتی را به همه نشان داد.

به گزارش منیبان؛ تراکتور در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل روز سه‌شنبه با تیم الشارجه روبرو خواهد شد. الشارجه تیم پرستاره و قدرتمندی به نظر می‌رسد و این نشان می‌دهد تراکتور باید در مسابقه حساس روز سه‌شنبه بدون اشتباه بازی کند و از نقاط ضعف حریف بهترین استفاده را بکند. شاید با دیدن فیلم یکی از بازی‌های الشارجه نشود به شناخت کاملی از این تیم رسید اما همین یک بازی هم غنیمت است. الشارجه شب گذشته در اولین بازی این فصل از لیگ حرفه‌ای امارات مقابل الاتحاد کلبا قرار گرفت. تیمی که فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی و مهدی قایدی را به عنوان بازیکن در اختیار دارد. الاتحاد کلبا تا دقیقه 79 با نتیجه 3 بر دو از حریف پیش بود اما از این دقیقه به بعد دو گل خورد و بازی را با نتیجه 4 بر 3 واگذار کرد. ستاره‌های خارجی الشارجه نقش مهمی در این برد داشتند. کایو دو گل زد و پاکو آلکاسر و لوانزینیو هم هر کدام یک بار دروازه الاتحاد کلبا را باز کردند.اما نکته مهم این بود که الشارجه مقابل یک تیم معمولی و حتی سطح پایین لیگ امارات 3 بار دروازه‌اش باز شد. این نشان می‌دهد خط دفاع الشارجه دچار ضعف‌ها و مشکلات زیادی است.

بازیکنی هم که این افشاگری بزرگ را درباره خط دفاع الشارجه انجام داد مهدی قایدی بود. او یک پاس گل داد، یک خطای منجر به گل گرفت و در نهایت یک گل زیبا هم به الشارجه زد.حرکات مهدی قایدی در این بازی نشان داد که مدافعان کناری الشارجه روی پاس‌های بلند پشت دفاع، کاملا ضعف دارند. آنها در آفسایدگیری هم ایرادهای اساسی دارند. بازیکنان تراکتور با تمرکز روی همین ضعف‌های دفاع الشارجه می‌توانند دروازه این تیم را با خطر مواجه و باز کنند.شاید هیچ کس بهتر از قایدی نمی‌توانست در شناساندن نقاط ضعف الشارجه به تراکتور کمک کند. تراکتور در ترکیبش بازیکنانی دارد که می‌توانند از این نقاط ضعف استفاده کنند و با شکست دادن الشارجه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسند. 

 


ت ت
کدخبر: 171856 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها