خمز در پیچ مرگبار تبریز

در تورنمنتی مانند لیگ برتر که همه تیم‌ها باید با همدیگر بازی کنند گاهی این مساله مطرح می‌شود که برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود قرعه اهمیتی ندارد.

خمز در پیچ مرگبار تبریز

به گزارش منیبان، شاید این نظر درست باشد اما امسال تراکتور نشان داد که گویا قرعه و شانس هم در عملکرد یک تیم به خصوص در ابتدای فصل خیلی هم بی‌تاثیر نیست. تراکتور که خانه تکانی اساسی انجام داد، در فصل نقل وانتقالات زمان لازم داشت تا به هماهنگی برسد. قرعه‌کشی لیگ اما این تیم را در شرایطی قرار داد که در همان ابتدای راه با دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ بازی کند تا نه‌تنها فرصتی برای هماهنگی فنی به دست نیاورد که حالا از نظر روحی و روانی هم نیاز به ریکاوری و بازگشت داشته باشد. 

تراکتور می‌خواست لیگ را هجومی آغاز کند اما دریافت 3 گل از سپاهان، خمز و تیمش را ترساند و در نتیجه آنها در بازی با پرسپولیس بیش از این که به دنبال گل‌زدن باشند به دنبال گل‌نخوردن بودند و به همین دلیل نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. البته این دو بازی سخت و دو باخت آخر داستان سخت خمز و شاگردانش نیست و به قرعه بد تراکتور باید بازی‌های بعدی و حتی یک بازی قبلی را هم اضافه کرد. خمز با باخت 7 بر یک مقابل استقلال فصل گذشته را هم بسیار بد به پایان برد. او خوش‌شانس بود که این باخت عجیب و غریب در آخرین بازی فصل رقم خورد. بعد از آن باخت فقط یک شروع خوب می‌توانست تی‌تی‌های متعصب را راضی کند اما فعلا که این اتفاق نیفتاده و مشخص نیست که چه زمانی آن اتفاق خوب رقم خواهد خورد. تراکتوری‌ها در سومین بازی فصل خود بعد از این که از قرعه سخت و بازی با مدعیان قهرمانی لیگ برتر خلاصی پیدا کردند حالا باید به مصاف مدعی قهرمانی لیگ امارات بروند! شارجه امارات که در پلی‌آف مقابل نماینده ایران از تبریز خواهد ایستاد در دو هفته ابتدایی لیگ کشورش برخلاف سرخپوشان تبریزی دو برد به دست آورده و با حضور در رده دوم جدول لیگ (هم‌امتیاز با صدرنشین) انتظار حریف ایرانی‌اش را می‌کشد. این تیم در آخرین بازی خود مقابل تیم فرهاد مجیدی بازی 3 بر 2 باخته را با برد 4 بر 3 عوض کرد تا حسابی برای آسیا هم خط ونشان بکشد. بعد از این بازی آسیایی قرار بود قرعه‌کشی لیگ برتر کمی به خمز آسان بگیرد و استقلال خوزستان را که شاید حریف آسانتری روی کاغذ باشد را برسرراه او قرار داد اما گویا این مربی قرار نیست فعلا روی آسایش را ببیند. به علت تعویق بازی هفته سوم برای تراکتور حریف بعدی این تیم بعد از شارجه، مس رفسنجان ساکت الهامی خواهد بود. تیمی که مدعی قهرمانی نیست اما در دو هفته اول نشان داده که بباز هم نیست. باخت مقابل تراکتور در تبریز اگر با حذف از آسیا مقابل چشم تی‌تی‌ها همراه شود مشخص نیست که تراکتور را در چه شرایطی باز هم در ورزشگاه خانگی مقابل مس رفسنجان قرار می‌دهد.حالا باید منتظر ماند و دید که آیا پاکو خمز می‌تواند از این پیچ مرگبار که در اول جاده لیگ برتر مقابلش قرار گرفته جان سالم به در برده و خود را به روزهای راحت‌تر برساند یا نه؟


ت ت
کدخبر: 171857 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها