بازخوانی حواشی شب جنجالی اهواز و هو شدن منصوریان؛ پای یک دکتر در میان است!

سوت‌های پرماجرا و جنجالی بیژن حیدری در اوج‌گیری تنش‌ها در دربی خوزستان موثر بود.

بازخوانی حواشی شب جنجالی اهواز و هو شدن منصوریان؛ پای یک دکتر در میان است!

به گزارش منیبان، هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به نقطه پایان کار خود رسید که جنجالی‌ترین بازی هفته در اهواز برگزار شد؛ دوئلی میان تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان در قالب دربی خوزستان. با توجه به شکست سنگین دو تیم در هفته نخست، انتظار نبردی نزدیک و جذاب برای رسیدن به 3 امتیاز می‌رفت اما اتفاقات حاشیه‌ای مسابقه باعث شد تا بیش از پیش دربی خوزستان جذاب و البته جنجالی شود و اتفاقات باورنکردنی در حاشیه این مسابقه رخ داد.علیرضا منصوریان چهره ویژه دربی استان خوزستان بود؛ سرمربی فولاد که مقبولیتی میان هواداران این تیم ندارد و همین مسئله باعث شد تا قبل از اینکه بیژن حیدری سوت آغاز دربی خوزستان را به صدا در بیاورد، از روی سکوها شعارها علیه منصوریان آغاز شود و در ادامه هم نتیجه بازی که توأمان با شکست فولاد بود، باعث اوج‌گیری تنش‌ها شد؛ تا جایی‌که منصوریان هم به سوی سکوها رفت و با برخی از هواداران درگیری لفظی پیدا کرد که با دخالت حاضرین در صحنه، اتفاقات ناگوارتری در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به وقوع نپیوست!

سوت‌های جنجالی حیدری در اهواز

شاگردان منصوریان در شرایطی دومین باخت پیاپی خود را در لیگ بیست‌وسوم متحمل شدند که بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که فولادی‌ها توانستند کاملاً نسبت به حریف خود عملکرد فنی بهتری داشته باشند اما با وجود عملکرد فنی بهتر، شرایط مطابق انتظار برای قرمزپوشان اهوازی پیش نرفت. در این میان نکته جالب‌توجه سوت‌های جنجالی بیژن حیدری بود که به‌نظر می‌رسد با توجه به قضاوت ضعیف او در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته، محرومیتی در انتظار این داور باتجربه باشد.حیدری که در هفته نخست نبرد تیم‌های هوادار تهران و مس رفسنجان را قضاوت کرد، سوت اشتباهی نزد و در جنجالی‌ترین صحنه مسابقه به درستی با کارت قرمز سجاد شهباززاده را از زمین مسابقه اخراج کرد. با وجود قضاوت موفق دکتر حیدری در هفته نخست، شرایط در هفته دوم برای او کاملاً متفاوت پیش رفت و بررسی نظرات کارشناس داوری «فوتبال 360» نشان می‌دهد که سوت‌های داور مسابقه در تعیین سرنوشت نبرد شاگردان علیرضا منصوریان و عبدالله ویسی موثر بوده است!

از گلی که باید مردود می‌شد تا کارت قرمز گمشده!

صنعت‌نفت در شرایطی به گل اول رسید و ثبت این گل باعث شد تا جو ورزشگاه شهدای فولاد به شکلی عجیب علیه علیرضا منصوریان شود که بازبینی صحنه گل نفتی‌ها نشان می‌دهد توپ با دست توسط علی یوسف کنتزل شده و در اختیار طالب ریکانی قرار گرفته تا کاپیتان نفتی‌ها با شوتی سرکش دروازه فولاد را باز کند. حیدری در صحنه گل دوم صنعت‌نفت هم با تاخیر بسیار زیادی تصمیم به مردود اعلام کردن آن گرفت که این تعلل او باعث ایجاد تنش و درگیری در زمین مسابقه شد!بیژن حیدری البته یک تصمیم جنجالی را هم علیه فولادی‌ها نگرفت؛ جایی‌که ساسان انصاری به دلیل خطای هند و جلوگیری از حمله موثر تیم صنعت‌نفت باید از داور مسابقه اخطار می‌گرفت و با توجه به اینکه پیش از این صحنه هم کارت زرد دریافت کرده بود، باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد که این اتفاق رخ نداد. این تصمیمات جنجالی بیژن حیدری که جزو داوران باتجربه فوتبال ایران محسوب می‌شود، باعث ایجاد تنش و درگیری در دربی خوزستان شد و جالب آنکه با وجود تصمیمات اشتباه پرشمار، فعلا کمیته داوران واکنشی به قضاوت او نداشته است. البته که عدم حضور نام حیدری در بین داوران هفته سوم بعد از 2 هفته قضاوت پیاپی می‌تواند حکایت از آن داشته باشد که احتمالاً محرومیتی چند هفته‌ای در انتظار این داور باتجربه قرار دارد.


ت ت
کدخبر: 171987 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها