واکنش تند و تیز به شایعه کم کاری در تراکتور

پاکو خمس منتظر طرح این سوال بود تا پیغام تند و تیزی را مخابره کند.

واکنش تند و تیز به شایعه کم کاری در تراکتور

به گزارش منیبان، بعد از یک هفته پرحاشیه که با صحبت‌های امیرحسین حسین‌زاده آغاز شد و به تایید هوشنگ نصیرزاده رسید، همه منتظر واکنش سرمربی تیم بودند: آیا کسی در حال کم کاری است؟ با اتهام‌زننده چه خواهید کرد؟ در مورد نظر مدیرعامل باشگاه چه فکر می‌کنید؟همه این سؤال‌ها می‌تواند در یک مصاحبه ایستاده حاشیه تمرین طرح شود اما در کنفرانس مطبوعاتی لیگ قهرمانان، ناظر تاکید می‌کند که همه سوالات باید در مورد بازی امروز باشند. بنابراین باید سوال را کمی بپیچانید و ورز بدهید تا وارد این چارچوب شود.سوال از خمس اینطوری طرح می‌شود: بعد از باخت به پرسپولیس یکی از بازیکنانتان صحبت کردند و گفتند چند نفر در حال کم کاری است و تلاش لازم را نداشته و آقای نصیرزاده گفت منظورش یک بازیکن خارجی است. حالا همه این‌ها برای گذشته است… هواداران تراکتور نگرانی این را دارند که این اتفاقات برای بازی امروز تاثیر بگذارد.البته ناظر ای اف سی ورود می‌کند و می‌گوید اگر آقای خمس دوست داشتند می‌توانند به این سوال پاسخ بدهند، خمس هم مشتاقانه آماده پاسخ است.

او می‌گوید: هیچ مدرکی نیست که ثابت کند این اتفاق رخ داده. من چیزی ندیدم، فقط بازیکنان ناراحت دیدم بعد از باخت به پرسپولیس. حالا که این فرصت پیش آمده دوست دارم یک پیام به کل باشگاه بدهم.

پیام خمس به این شرح است: اگر لازم است چیزی به هم بدهیم از طریق رسانه نباید این کار را انجام دهیم و این کار بزدلانه است. اگر کسی چیزی می‌خواهد مطرح کند، بهتر است بین خودمان صحبت شود تا اینکه در رسانه مطرح شود. من قطعا به این موضوع رسیدگی می‌کنم و این موضوع را حل خواهم کرد. از همه خواهش می‌کنم بیشتر کار کنیم و کمتر صحبت کنیم.

این ویژگی سرمربی اسپانیایی تراکتور است. او صراحتا پاسخ می‌دهد و در لفافه چیزی نمی‌گوید. این پاسخ او نیز به قدری کامل است که شرح بیشتری نیاز نداشته باشد.


ت ت
کدخبر: 172378 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها