ماجرای پارتی بازی میثاقی برای پرسپولیس!

در آستانه شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، فضای هواداری تیم‌های ایرانی حاضر در این مسابقات بسیار گرم‌تر و هیجانی‌تر از همیشه شده است.

ماجرای پارتی بازی میثاقی برای پرسپولیس!

به گزارش منیبان، دوشنبه شب محمد حسین میثاقی بخشی از زمان برنامه فوتبال برتر را به بررسی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داد. مسابقاتی که به خاطر کوچ تعداد زیادی از ستاره‌های فوتبال جهان به لیگ عربستان، جذابیت و اهمیت مضاعفی پیدا کرده است.اما در این برنامه اتفاق جالبی افتاد که باعث ناراحتی بخشی از هواداران دو تیم نساجی مازندران و سپاهان اصفهان شد. البته به نظر می‌رسد این بخش از هواداران دو تیم، دچار سوتفاهم هم شده بودند.ماجرا از این قرار بود که هنگام بررسی گروه بندی مسابقات، نام پرسپولیس تهران در گروه E «پرسپولیس ایران» نوشته شده بود. اما نام دو تیم نساجی و سپاهان با همان پسوند شهرستان این دو تیم نوشته شده بود. یعنی سپاهان در گروه C با نام «سپاهان اصفهان» و نساجی در گروه D با نام «نساجی مازندران»!

همین مساله باعث شد عده‌ای از طرفداران این دو تیم، به انتقاد شدید از مجری برنامه فوتبال برتر بپردازند. انتقاداتی که بعضا توهینآمیز هم بود. منتقدان می‌گفتند میثاقی که در واقع نماینده صدا و سیما و مجری یکی از برنامه‌های این سازمان است باید به نگاهی یکسان به نماینده‌های ایران در این مسابقات داشته باشد. نه این که فقط پرسپولیس را با پسوند ایران و دو تیم دیگر را با پسوند شهرشان معرفی کند.اما سوتفاهم جایی شکل گرفت که حواس بینندگان به تصاویر گروه‌بندی که روی نمایشگر برنامه دیده می‌شد معطوف شد. برای همین متوجه نشدند که میثاقی در صحبت‌هایش نساجی را «نساجی ایران» و سپاهان را «سپاهان ایران» اطلاق کرد.باید به این نکته هم توجه داشت که میثاقی فقط مجری برنامه است. اما برنامه فوتبال یک تیم تولید محتوا و یک تیم هم برای اجرای اطلاعات گرافیکی دارد. در واقع چیزی که روی نمایشگر برنامه دیده شد جدولی بود که توسط تیم تولید محتوا و گرافیست‌های برنامه طراحی شده بود. آنها بودند که پرسپولیس را «پرسپولیس ایران»، نساجی را «نساجی مازندران» و سپاهان را «سپاهان اصفهان» نوشته بودند.به هر حال این اشتباه توسط برخی دیگر از عوامل برنامه صورت گرفته بود اما میثاقی در اجرایش عدالت را رعایت کرد و نگاهی یکسان به هر 3 تیم داشت. با این وجود فضای هواداری تیم‌های ایرانی حاضر در این مسابقات که بسیار گرم‌تر و هیجانی‌تر از همیشه شده باعث شد صحبت‌‌های این مربی شنیده نشود و فقط تصاویری که از جدول مسابقات روی آنتن رفت دیده شود.


ت ت
کدخبر: 173815 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها