عصبانیت شدید یک پرسپولیسی از یحیی/بهانه جویی نکن!

بخشی از اظهارات سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن، واکنش پیشکسوت این تیم را به دنبال داشته است.

عصبانیت شدید یک پرسپولیسی از یحیی/بهانه جویی نکن!

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی یکی از دلایل توقف مقابل ذوب آهن را کیفیت چمن ورزشگاه آزادی عنوان کرد و مدعی شد با توجه به شرایط چمن این ورزشگاه، امکان صحبت درباره مسائل فنی وجود ندارد.جدا از اینکه یکی از روزنامه‌های ورزشی شدیدا علیه این مدل انتقاد سرمربی پرسپولیس موضع گرفت و باعث شد باشگاه پرسپولیس علیه این روزنامه بیانیه دهد، بهروز رهبری‌فرد که می‌توان او را در جبهه منتقدان سرمربی پرسپولیس دانست، در بخشی از صحبتهایش با دوربین فوتبالی، به حرفهای یحیی واکنش نشان داده و گفته است:" پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که اکثرشان ملی پوش هستند و در چنین شرایطی جایی برای بهانه گرفتن نیست."

رهبری‌فرد که از مدل انتقاد یحیی متعجب شده صحبتهایش را اینگونه ادامه داده است:" تعجب می‌کنم بابت بهانه‌های آقا یحیی درباره ورزشگاه آزادی. آقا یحیی یادت رفت خودمان در چه چمن‌هایی بازی می‌کردیم؟ زیرساخت‌ها باید درست شود ولی یکسری حرف‌ها فقط بهانه گرفتن است. این خوب نیست که نتیجه گرفتن تیم را به کج بودن زمین ربط بدهیم."

به این نکته هم اشاره کنیم که رهبری‌فرد در مصاحبه‌های قبلی‌اش، قهرمانی شاگردان یحیی در لیگ را اتفاق خاصی ندانسته و گفته بود:" پرسپولیس خیلی کار شق‌القمری نکرده که در این یکی دو ساله، مخصوصا امسال، قهرمان شده است. پرسپولیس، سپاهان و 2-3 تیم دیگر باید قهرمان بشوند. آنها واقعاً خوب خرج می‌کنند و طبیعی است که قهرمان شوند. پرسپولیس خیلی کار فوق‌العاده‌ای نکرده که قهرمان شده است."


ت ت
کدخبر: 173819 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها