صدرنشینی مشترک 3 مدعی برای دستکش طلایی

در غیاب محمدرضا اخباری، درخشش دروازه‌بانان استقلال و پرسپولیس باعث جذاب‌تر شدن کورس رقابت برای رسیدن به عنوان برترین دروازه‌بان فصل شد.

صدرنشینی مشترک 3 مدعی برای دستکش طلایی

به گزارش منیبان، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به نقطه پایان خود رسید که گل‌گهر به عنوان تنها تیمی که در لیگ بیست‌وسوم گلی دریافت نکرده بود، دروازه‌اش باز شد. البته که برخلاف 3 هفته گذشته که محمدرضا اخباری در قامت دروازه‌بان در خط دروازه سیرجانی‌ها حضور داشت، در دیدار هفته چهارم مقابل ملوان بندرانزلی خبری از اخباری نبود و غیبت دروازه‌بان گل‌گهر در فهرست گل‌گهر به دلیل تولد فرزندش باعث شد تا مارینوس اوزونیدیس به محسن فروزان اعتماد کند.فروزان در شرایطی‌که بهترین فرصت را برای اثبات شایستگی‌هایش داشت و می‌توانست موقعیت خود در ترکیب گل‌گهر را تثبیت کند، با واکنشی ضعیف در صحنه ثبت گل تیم ملوان بندرانزلی، این فرصت را از دست داد تا بعد از تعطیلات فیفادی و از هفته پنجم، بار دیگر محمدرضا اخباری به خط دروازه گل‌گهر باز گردد. در شرایطی در غیاب اخباری، گل‌گهری‌ها رکورد گل‌نخوردن خود را از دست دادند که دروازه‌بان شماره یک تیم سیرجانی خود هم از این مسئله متضرر شد و حالا به تنهایی مدعی اول دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم نیست.

رقابت مویرگی حسینی و بیرانوند با اخباری

حسین حسینی در ادامه روزهای خوبش در استقلال در فصل جدید، در هفته چهارم توانست مقابل استقلال خوزستان بدرخشد و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت؛ عملکردی که باعث شد تا حسینی به سومین کلین‌شیت خود در لیگ بیست‌وسوم برسد و حالا او در کنار محمدرضا اخباری در صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها قرار دارد. البته که از حیث نمره، حسینی شرایط بهتری نسبت به رقبایش دارد اما براساس تعداد کلین‌شیت، حسینی و اخباری مشترکاً با 3 کلین‌شیت صدرنشین هستند.علیرضا بیرانوند دیگر صدرنشین مشترک جدول بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ بیست‌وسوم است. بیرانوند برای سومین هفته پیاپی شوتی را در چارچوب دروازه‌اش متحمل نشد تا به آسانی بتواند کلین‌شیت کند. اگر غفلت او و عدم هماهنگی‌اش با خط دفاعی پرسپولیس در بازی گذشته نمی‌بود، بیرانوند می‌توانست با 4 کلین‌شیت در 4 مسابقه صدرنشینی مقتدرانه‌ای را داشته باشد اما گل‌به‌خودی هفته گذشته سروش رفیعی باعث شده تا علیرضا بیرانوند با 3 کلین‌شیت در کنار حسین حسینی و محمدرضا اخباری در جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در فصل جدید لیگ برتر قرار گیرد.

نیازمند از رقبا جا ماند، حقیقی و گوهری رسیدند!

پیام نیازمند در هفته‌ای که گذشت تصور می‌شد بتواند مقابل خط حمله پیکان تهران شب آسانی را تجربه کرده و به سومین کلین‌شیت‌اش در لیگ بیست‌وسوم برسد اما شرایط برخلاف انتظار پیش رفت و خودروسازان نمایش خوبی را از خود به جای گذاشتند. نیازمند در حالی‌که در سودای ثبت سومین کلین‌شیت پیاپی خود بود، روی اشتباه خط دفاعی سپاهان، خروج ناموفقی از دروازه طلایی‌پوشان داشت و همین مسئله کافی بود تا او به خواسته مهم خود نرسد و با 2 کلین‌شیت ناکام در رقابت با حسین حسینی، علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری در صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها بماند.

دروازه‌بان سپاهان در حالی ناکام در کلین‌شیت بود که در هفته‌ای که گذشت، علیرضا حقیقی در نبرد تیم‌های هوادار تهران و ذوب‌آهن اصفهان عملکردی خوبی داشت و همین مسئله باعث شد تا او به کمک هم‌تیمی‌هایش بتواند دروازه هوادار را در اصفهان بسته نگه دارد تا دومین کلین‌شیت در کارنامه حقیقی به عنوان دروازه‌بان تیم هوادار ثبت شود و او هم‌تراز با نیازمند در جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها قرار گیرد. احمد گوهری دروازه‌بان آلومینیوم اراک هم در خط دروازه تیمش مقابل زهردارترین خط حمله لیگ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و این درخشش او باعث شد تا با کلین‌شیت مقابل شمس‌آذر قزوین، گوهری هم به دومین کلین‌شیت خود در لیگ بیست‌وسوم برسد و در کنار نیازمند و حقیقی قرار گیرد و امیدوار به آن باشد تا در هفته‌های پیش‌رو بتواند به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در فصل جدید لیگ برتر راه پیدا کند.

ت ت
کدخبر: 174303 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها