نگاهی متفاوت به دلیل حضور مطهری در تیم امید؛ آرزوهای بر باد رفته یک سرمربی!

خبر ملی‌پوش شدن ارسلان مطهری، موردی بود که در میان حواشی دعوای استقلال و فدراسیون و لیست تیم ملی بزرگسالان خیلی به آن پرداخته نشد.

نگاهی متفاوت به دلیل حضور مطهری در تیم امید؛ آرزوهای بر باد رفته یک سرمربی!

به گزارش منیبان، تیم امید ایران در سال 2015، برای اولین‌ و آخرین‌بار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد که شاگردان محمد خاکپور توانستند به عنوان قهرمانی برسند. در آن تیم بازیکنی بود که در فینال مقابل سوریه هم توانست عنوان بهترین بازیکن بازی را به دست بیاورد.حالا آن بازیکن در سی‌ سالگی شاید باز هم همراه تیم ملی امید به میدان برود تا آن خاطره شیرین را تکرار کند! صحبت از ارسلان مطهری است.بازیکنی که شاید گیتارش در این چند سال از خودش مشهورتر بوده است. با وجود گل‌های حساسی که زده و با وجود بازی‌های موثری که انجام داده اما در استقلال هر مربی‌ای که آمده بیشتر نقش ذخیره طلایی را برای او پسندیده است. این فصل هم با وجود حضور او و یکی، دو مهاجم دیگر روی نیمکت ردیف تکراری تمام حرف‌های نکونام این است که «من مهاجم می‌خواهم.» در این میان اما یک مربی استقلالی اعتقاد ویژه‌ای به ارسلان مطهری دارد و رضا عنایتی ترجیح داده که یکی از سهمیه‌های بزرگسالش را به این بازیکن اختصاص دهد.عنایتی که در زمان بازیگری شباهت‌هایی با ارسلان مطهری داشت، مانند او زیر سایه مهاجمان بزرگی، از حقی که برای خودش قائل بود دور ماند و حالا می‌خواهد ارسلان را به این حق برساند. انتخابی که کمی عجیب است. 

دست گذاشتن روی مهاجمی که در تیم باشگاهی‌اش هم فیکس نبوده و نتوانسته درخشش خیلی خاصی داشته باشد قطعا رضا عنایتی را با چالش‌هایی مواجه خواهد کرد. البته عنایتی انتخاب‌های دیگری هم مانند شهریار مغانلو داشته که امکان حضور آنها میسر نبوده اما رسیدن به نام ارسلان مطهری یک تصمیم جذاب و البته پرریسک است. 


ت ت
کدخبر: 174870 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها