مهاجم خارجی پرسپولیس باز هم منتفی شد

آخرین مهاجم خارجی که گزینه باشگاه پرسپولیس بود یک مهاجم الجزایری نه چندان مطرح است. کسی که در تیم‌های نسبتا بزرگی بازی کرده است اما آمار گلزنی خوبی ندارد.

مهاجم خارجی پرسپولیس باز هم منتفی شد
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، تلاش‌های نافرجام پرسپولیس برای جذب یک مهاجم خارجی همچنان ادامه دارد. در روزهای اخیر با 3 مهاجم مذاکراتی صورت گرفت که طبق آخرین خبرها، هر 3 مورد بی‌نتیجه ماند و منتفی شد.یکی از این مهاجمان که نامش اخیرا مطرح شده یک مهاجم الجزایری است به نام اسحاق بلفوضیل . این مهاجم 31 ساله رزومه قابل توجهی دارد و در تیم‌های مطرحی بازی کرده است اما آمار گلزنی‌اش اصلا خوب نیست.بلفوضیل مثل خیلی از استعدادهای فوتبال آفریقا به فرانسه مهاجرت کرد و وقتی 13 سالش بود به تیم نوجوانان پاری‌سن‌ژرمن پیوست. بعد از آن هم در تیم‌های پایه «بولون بیلاکورت»، «کلرمون» و «لیون» بازی کرد. 

خیلی زود به تیم بزرگسالان لیون پیوست اما در 3 سال فقط 10 بازی انجام داد و بدون این که گلی بزند از این تیم جدا شد. سپس به طور قرضی به بولونیا ایتالیا رفت و در 8 بازی، آمار صفر گل زده را از خودش به جا گذاشت. این بازیکن، سپس به پارما رفت و بالاخره پایش به گل باز شد. در 33 بازی برای این تیم 8 گل زد و بعد از آن راهی اینترمیلان شد. اما در اینتر اوضاع برایش خوب پیش نرفت و در 8 بازی که برای این تیم انجام داد نتوانست گلی بزند.بعد هم به طور قرضی به لیورنو رفت و در 17 بازی گلی نزد و دوباره به پارما برگشت. اما این بار در پارما هم موفق نبود و بدون حتی یک بازی از این تیم جدا شد. از این جا بود که ناچار شد به تیم‌های سطح پایین‌‌تری برود. تیم‌هایی مثل بنی یاس امارات، الغرافه قطر، وردربرمن، هوفنهایم و هرتابرلین آلمان و استاندارد لیژ بلژیک.بهترین عمکلرد بلفوضیل در استاندارد لیژ بلژیک بوده است. او در 40 بازی برای تیم بلژیکی موفق به زدن 17 گل و ثبت 6 پاس گل شده است. در حال حاضر هم بازیکن آزاد است اما پولی که از پرسپولیس خواسته خارج از توان این باشگاه است.به همین دلیل ماجرای پیوستن او به پرسپولیس را هم باید منتفی دانست. حالا پرسپولیس از جذب مهاجم خارجی تقریبا ناامید شده است و بعید است تا پایان فرصتِ جذبِ بازیکنِ آزاد اتفاق دیگری در این باره بیفتد.


ت ت
کدخبر: 175626 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها