عیسی آل کثیر مهاجم یک پرسپولیس است نه شهریار مغانلو

در آغاز نیمه دوم دیدار پرسپولیس و الوحده، شهریار مغانلو به عنوان یکی دو بازیکن حاضر در خط حمله این تیم بیرون رفت و امید عالیشاه جای او به میدان آمد

عیسی آل کثیر مهاجم یک پرسپولیس است نه شهریار مغانلو

به گزارش منیبان، خارج کردن گلزن پرسپولیسی ها در ابتدای نیمه دوم می تواند دو پیام برای بینندگان بازی داشته باشد. سرخ پوشان که در ترکیب ابتدایی شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر را به عنوان دو مهاجم بلند قامت، در ترکیب اصلی داشتند از آغاز نیمه دوم تصمیم گرفتند غییراتی در تاکتیک های خود ایجاد کنند و به همین دلیل مغانلو از زمین بیرون آمد تا بازیکن دیگری به میدان برود اما چرا مغانلو تعویض شد؟

یارگیری سایه به سایه و نفس به نفس فارس جمعه باعث شد تا شهریار مغانلو در نیمه اول نتواند هیچ حرکت مثبتی برای تیمش داشته باشد. مدافع اماراتی که به شدت حواسش به مغانلو بود اجازه هیچ حرکتی به او نداد تا گل محمدی راضی به تعویض شهریار شود.

نکته دوم در این باره اینکه ادامه حضور آل کثیر در میدان می تواند او را زودتر از زمان مورد نظر آماده کند و همین وسواس گل محمدی برای تعویض نشان می داد که او انتخاب خود را کرده و به عیسی آل کثیر به عنوان مهاجم اصلی در ترکیب پرسپولیس فکر کرده است و با توجه به دوری شش ماه او از حضور در میدان، حالا باید بیشتر در ترکیب و البته تمرینات باشد تا زودتر از زمانی که تصور می شود خود را به فرم ایده آل برساند و با سایر بازیکنان هماهنگ تر شود.


ت ت
کدخبر: 17589 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها