یحیی و تصمیمی که ندارد؛ پرسپولیس برای بیرانوند رقیب نمی‌خرد

سرخ‌پوشان پایتخت فهرست خود را با جذب دروازه‌بان ذخیره تکمیل نخواهند کرد.

یحیی و تصمیمی که ندارد؛ پرسپولیس برای بیرانوند رقیب نمی‌خرد

یحیی و تصمیمی که ندارد؛ پرسپولیس برای بیرانوند رقیب نمی‌خرد

12 ساعت پیش

4 نظر

به گزارش منیبان؛ سرخ‌پوشان پایتخت این روزها در شرایطی تمرینات خود را دنبال می‌کنند که برای انجام یک مسابقه فوق‌العاده حساس آماده می‌شوند. براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، شاگردان یحیی گل‌محمدی باید روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه در اولین بازی‌شان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف النصر عربستان بروند که در کنار دغدغه تقویت خط حمله، مصدومیت علیرضا بیرانوند بر دغدغه‌های یحیی گل‌محمدی افزوده است.بیرانوند با وجود مصدومیت به‌وجود آمده، بر انجام بازی مقابل النصر عربستان پافشاری دارد و گفته می‌شود که با پیشرفته‌ترین متدهای بازتوانی در تلاش است تا آمادگی خود را به سطح مطلوب برساند و برای رویارویی با کریستیانو رونالدو آماده شود. در روزهای گذشته و بعد از مصدومیت به‌وجود آمده برای علیرضا بیرانوند در دیدار تیم‌های ملی ایران و بلغارستان، بحث خرید جانشینی مطمئن برای او به میان آمد که گفته می‌شود سرخ‌پوشان پایتخت چنین تصمیمی ندارند.یحیی گل‌محمدی بعد از آنکه احمد گوهری را به دلیل پر بودن فهرست بازیکنان بزرگسال تیمش به صورت قرضی در اختیار تیم آلومینیوم اراک قرار داد و با جدایی او موافقت کرد، از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست تا دروازه‌بان ذخیره زیر 23 سال جذب کنند که تنها گزینه داخلی سرخ‌ها، محمدرضا خالدآبادی بود که به استقلال پیوست. بعد از ناکامی در جذب خالدآبادی، پرسپولیسی‌ها برای جذب دروازه‌بان خارجی تلاش کردند که با وجود طرح اسامی مختلف، سرانجام این پروژه هم به نتیجه نرسید.

اعتماد گل‌محمدی به رفیعی و اسدی

ننکا میگوئل جونیور جدی‌ترین گزینه حضور در خط دروازه پرسپولیس بود. دروازه‌بان جوان و 19 ساله‌ای که آمار و ارقام جالب‌توجهی در سطح دوم فوتبال باشگاهی برزیل نداشت و بعد از موضع‌گیری‌های انجام شده از سوی هواداران نسبت به جذب ننکا، یحیی گل‌محمدی هم قید خرید او را زد. جالب آنکه در این میان، علیرضا بیرانوند هم مستقیماً علیه جذب دروازه‌بان خارجی موضع گرفت و نشان داد که موافق خرید رقیبی خارجی برای خود نیست و در مصاحبه‌ای رسماً این موضوع را اعلام کرد.

بیرانوند در واکنش به جذب دروازه‌بان خارجی گفته بود: «هر بازیکن خارجی باید در ۶۰ درصد مسابقات به میدان برود. تا جایی که می‌دانم هر باشگاه می‌تواند ۶ بازیکن خارجی بگیرد ولی اگر نتواند در ۶۰ درصد مسابقات از آنها بهره ببرد، از فصل آینده سهمیه آن باشگاه سوخته می‌شود. به نظرم با جذب دروازه‌بان خارجی یکی از سهمیه‌های پرسپولیس برای فصل آینده می‌سوزد. ای‌کاش این کار را نمی‌کردند. هم سهمیه را می‌سوزاند هم ۱۵-۱۴ میلیارد پول می‌رود. این مبلغ را شما می‌توانید برای پول هتل، هواپیما و ... کنار بگذارید».یحیی گل محمدی بعد از عدم جذب ننکا، گفته می‌شود که دیگر در زمینه جذب دروازه‌بان به مدیریت باشگاه پرسپولیس درخواستی را نداده و با توجه به اینکه سرخ‌پوشان پایتخت تنها جای خالی فهرست بازیکنان بزرگسال خود را برای جذب مهاجم کنار گذاشته‌اند، گل‌محمدی تصمیم گرفته تا به دروازه‌بانان جوان تیمش اعتماد کند. سرمربی پرسپولیس امیدوار است که بیرانوند به دوئل با النصر عربستان برسد اما در صورت عدم بهبودی این دروازه‌بان که اتفاق محتملی به نظر می‌رسد، مهرشاد اسدی در کنار امیررضا رفیعی گزینه‌های حضور در خط دروازه پرسپولیس هستند و برخلاف شایعات روزهای گذشته، خبری از جذب دروازه‌بان جدید نخواهد بود.


ت ت
کدخبر: 175893 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها