بیرانوند به النصر و رونالدو رسید

در حالیکه رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس خبر داده بود که بیرانوند بازی مقابل النصر را از دست داده است، اما دروازه‌بان پرسپولیس طبق پیش بینی فوتبالی، به دیدار حساس مقابل النصر می رسد.

بیرانوند به النصر و رونالدو رسید

به گزارش منیبان، این روزها خبرهای زیادی در خصوص رسیدن یا نرسیدن علیرضا بیرانوند به بازی مقابل النصر عربستان منتشر می شود. طبق آخرین وضعیتی که پزشک باشگاه پرسپولیس از بیرانوند اعلام کرد، مشخص شد که این دروازه‌بان به حداقل سه هفته زمان برای درمان نیاز دارد و طبیعتا به بازی هفته نخست پرسپولیس با النصر عربستان نمی رسد. اما با اینحال باز هم تا ساعاتی پیش برخی رسانه ها از حضور و عدم حضور بیرانوند در بازی با النصر خبر می دادند.رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته در برنامه فوتبال برتر در خصوص آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت" او پشت کاری مثال‌زدنی دارد. MRI و سونوگرافی را انجام داده و درمانش شروع شده است. کارهایی که لازم است را انجام دادیم و انشاالله خدا کمک کند و با پشت کاری که دارد از یکشنبه هفته آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد. من با خودش هم صحبت کردم و گفت خیالت راحت خودم را به بازی می‌رسانم."

طبق صحبت های درویش علیرضا بیرانوند به دیدار حساس مقابل النصر می رسد و این می تواند خبر خوبی برای سرمربی و هواداران پرسپولیس باشد تا آنها خیالشان از قفس توری تیمشان راحت باشد.


ت ت
کدخبر: 176013 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها