آخرین وضعیت مورایس؛ می‌خندم پس هستم

اگر طرفداران سپاهان، کنجکاو حال و روز مورایس در این شرایط بسیار سخت هستند با دیدن خنده او خیالشان تا حدودی راحت خواهد شد.

آخرین وضعیت مورایس؛ می‌خندم پس هستم

به گزارش منیبان، این روزها که همه از سپاهان و کسر امتیاز و محرومیت چند بازیکن می‌گویند، طبیعتا ژوزه مورایس بیشتر از همه باید نگران حال تیمش باشد. اگر چه مربی پرتغالی، فصل گذشته در اولین حضورش در لیگ برتر ایران نتوانست قهرمان شود و چند بازی مهم را هم باخت. با این حال همیشه از او به عنوان «یکی از مربیان خوب فوتبال جهان که به ایران آمده» نام برده شد.

در این فصل خریدهای عجیب و غریب و نجومی و پرتعداد هم می‌توانست بر تمام نتایجی که سپاهان قرار است بگیرد سایه بیندازد اما او با پدیده‌های جوانی که رو کرد خودش را از زیر این سایه بیرون کشیده و باز هم این حقیقت که او «یکی از مربیان خوب فوتبال دنیا که به ایران آمده» است را تغییر نداد.با این حال شاید هیچ‌وقت به غیر از این روزها برای مورایس پیش نیامد که با سنگ محک جدی آزموده شده و نشان دهد که واقعا یکی از بهترین‌هاست. کسر امتیاز در کنار مشکل بازیکنانی که قراردادشان با ایراد مواجه شده ، مواردی است که شاید هر مربی دیگری را از پا دربیاورد اما آخرین تصویر از او و تیمش در تمرینات دیروز نشان داد که این‌جا، در سپاهان همه چیز خوب است. ژوزه مورایس سرحال می‌خندد و این روحیه را به بقیه بازیکنان تیمش هم انتقال داده است. نگاهی به عکس‌های آخرین تمرین سپاهان کوچکترین نشانی از این ندارد که در این عکس‌ها تیمی با بحرانی بسیار بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند. با تمام این مشکلات که هر کدامشان می‌توانند بهانه بسیار خوبی برای فرار از مسئولیت باشند مورایس ایستاده و تیمش را آماده بازی بعدی می‌کند. او در این روزها بیش از هر زمان دیگری می‌تواند نشان بدهد که ««یکی از مربیان خوب فوتبال دنیا که به ایران آمده» است.


ت ت
کدخبر: 176388 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها