سه سال پس از آخرین مبارزه با النصر؛ فقط 4 نفر در پرسپولیس مانده‌اند!

روز سه شنبه 28 شهریور بعد از 1081 روز پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار می‌گیرند و این بار هر دو تیم سیمای متفاوتی نسبت به تیم 3 سال پیش خودشان دارند.

سه سال پس از آخرین مبارزه با النصر؛ فقط 4 نفر در پرسپولیس مانده‌اند!

به گزارش منیبان؛ روز شنبه 12 مهر 1399 بود که دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 روبروی هم قرار گرفتند. آن بازی در وقت‌‌های عادی و اضافی با تساوی یک بر یک تمام شد.اما در ضربات پنالتی این پرسپولیس بود که بهتر عمل کرد و توانست پیروز شود. پرسپولیس به فینال رفت اما النصر مدت‌ها به دنبال این بود که با شکایت از پرسپولیس جلوی حضور این تیم در فینال را بگیرد و البته که موفق نشد.حالا 1081 روز پس از آن مسابقه دو تیم باز هم باید با هم بازی کنند. این مسابقه البته تفاوت‌‌های زیادی با آن مسابقه دارد. از جمله این که آن بازی در مرحله نیمه نهایی بود اما این مسابقه اولین مسابقه دو تیم در مرحله گروهی است.اما مهم‌ترین تفاوت، در نفرات دو تیم ایجاد شده است. درباره النصر و نفرات خارجی‌اش که خیلی بحث شده است اما درباره پرسپولیس یک اتفاق عجیب رخ داده است. تنها 4 بازیکن از بازیکنانی که آن روز در لیست پرسپولیس بودند امروز هم در این تیم هستند و می‌توانند دوباره تقابل با النصر را تجربه کنند.

آن روز پرسپولیس با ترکیب حامد لک، محمد حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، سیامک نعمتی، بشار رسن، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، مهدی عبدی و احسان پهلوان مقابل النصر قرار گرفت.در جریان مسابقه هم علی شجاعی، مهدی شیری، میلاد سرلک و آرمان رمضانی به بازی آمدند. امید عالیشاه، سید جلال حسینی، امیر روستایی، سعید حسین پور، احسان حسینی و بوژیدار رادوشویچ هم فرصت بازی پیدا نکردند.نگاهی به لیست بازیکنان این فصل پرسپولیس نشان می‌دهد که محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، میلاد سرلک و امید عالیشاه تنها بازیکنانی هستند که از آن تیم در پرسپولیس باقی مانده‌اند و بقیه پرسپولیس را ترک کرده‌اند. البته سید جلال هم هنوز در پرسپولیس است اما به کادر فنی اضافه شده است.در این بین 3 نفر هم ظرف همین دو ماه پیش از پرسپولیس رفته‌اند. سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا در پایان فصل در لیست مازاد قرار گرفتند و مهدی عبدی هم یک ماه پیش به صورت قرضی به تراکتور رفت.

تغییرات در گذر زمان در همه تیم‌ها اجتناب ناپذیر است اما این همه تغییر در یک تیم در فاصله 3 سال خیلی زیاد و البته عجیب است. به این ترتیب پرسپولیس با تیمی که تفاوت زیادی نسبت به تیم 3 سال پیش دارد مقابل النصر قرار خواهد گرفت.


ت ت
کدخبر: 176722 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها