انگیزه بزرگ رونالدو در آزادی؛ ثبت اولین گل در لیگ قهرمانان آسیا

فوق ستاره پرتغالی نتوانست در مرحله پلی آف به شباب الاهلی امارات گل بزند و حالا در تلاش برای زدن اولین گلش در یک تورنمنت جدید است.

انگیزه بزرگ رونالدو در آزادی؛ ثبت اولین گل در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش منیبان؛ فصل جدید لیگ قهرمانان این هفته آغاز می‌شود و در مهم‌ترین بازی هفته روز سه شنبه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان خواهد بود. این مسابقه که قضاوت آن را ایلگیز تانتاشیف از ازبکستان بر عهده دارد از ساعت 21:30 آغاز خواهد شد.تیم النصر ستاره‌های بین المللی زیادی را طی چند ماه گذشته جذب کرده است. ستارگانی مثل کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، آیمریک لاپورت، سکو فوفانا، الکس تلس و اندرسون تالیسکا.البته طبق قانون AFC النصر در فصل از رقابت‌ها می‌تواند از 5 سهمیه خارجی استقاده کند. چند روز پیش نشریه «الریاضیه» عربستان لیست 5 بازیکن خارجی النصر مقابل پرسپولیس را معرفی و اعلام کرد رونالدو، مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت 5 بازیکنی هستند که در هفته اول النصر را همراهی خواهند کرد.اما بدون هیچ تردیدی همه نگاه‌ها در این مسابقه کریستیانو رونالدو دوخته خواهد شد. فوق ستاره پرتغالی که از نیم فصل گذشته به النصر پیوست و علیرغم ناکامی در کسب قهرمانی لیگ عربستان موفق شد جام باشگاه‌های عرب را با تیم جدیدش فتح کند.

رونالدو در بازی با پرسپولیس یک هدف ویژه و شخصی را دنبال می‌کند. او به دنبال این است که اولین گلش را در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی بزند تا رد پای خودش را در یک تورنمنت دیگر به جا بگذارد.البته حتما اطلاع دارید که تیم النصر یک بازی را در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و توانست با پیروزی بر تیم شباب الاهلی امارات وارد مرحله گروهی مسابقات شود. النصر آن مسابقه را با نتیجه 4 بر دو به سود خودش تمام کرد.رونالدو در آن مسابقه نتوانست گلی بزند و به همین دلیل حالا انگیزه بالایی دارد تا اولین گلش در لیگ قهرمانان را در اولین بازی مرحله گروهی بزند و اجازه ندهد ثبت نامش به عنوان یک گلزن در این تورنمنت بیشتر از این به تعویق بیفتد.فوق ستاره پرتغالی پیش از این در لیگ برتر پرتغال، لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، سری آ ایتالیا، لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها، جام ملت‌های اروپا، جام جهانی، لیگ برتر سعودی و ... گل زده است.


ت ت
کدخبر: 176738 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها