روزهای بحرانی استقلال در لیگ برتر؛ کارنامه‌ای ناکام‌تر از فصلِ سقوط

استقلال خوزستان با قبول چهارمین شکست پیاپی وارد شرایط بحرانی شد و در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماند.

روزهای بحرانی استقلال در لیگ برتر؛ کارنامه‌ای ناکام‌تر از فصلِ سقوط

به گزارش منیبان، آبی‌های اهوازی یکی از 8 تیمی بودند که در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به میدان رفتند. شاگردان سیروس پورموسوی که شروع خوبی در لیگ بیست‌وسوم نداشتند، در شب حضور تماشاگران‌شان در ورزشگاه غدیر اهواز، در خانه به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفتند و امید داشتند تا بتوانند به تیره‌روزی‌های خود در سطح اول فوتبال ایران پایان بدهند اما آن‌ها نتوانستند برابر حریف اصفهانی‌شان عملکرد خوبی داشته باشند و دست خالی از زمین مسابقه خارج شدند.

چهارمین باخت پیاپی تیمِ پورموسوی!

استقلال خوزستان کارش را در لیگ بیست‌وسوم با تساوی مقابل شمس‌آذر قزوین آغاز کرد تا نبرد دو تیم تازه لیگ برتری شده، برنده نداشته باشد. بعد از توقف برابر شمس‌آذر، سریال ناکامی‌های آبی‌های اهوازی در فصل جدید لیگ برتر کلید خورد و قهرمان سابق فوتبال ایران در 4 مسابقه متوالی مقابل تیم‌های آلومینیوم اراک، استقلال تهران، تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان متحمل شکست شد. جالب آنکه تا پیش از رویارویی با ذوب‌آهن، در 3 باخت پیاپی آبی‌ها با نتیجه یک بر صفر به‌ثبت رسیده بود و در مجموع در فصل جدید لیگ برتر آن‌ها با 2 گل زده دومین خط حمله ضعیف لیگ بیست‌وسوم را دارند.

متخصص باختن در دقیقه (2+90)

شاگردان سیروس پورموسوی که شب گذشته با انتشار پیامی مشترک در فضای مجازی از سرمربی خود حمایت کردند، برای دومین مسابقه متوالی در وقت اضافی مسابقه خود را واگذار کردند. آن‌ها در دیدار معوقه هفته سوم برابر تراکتور تبریز، در دقیقه (2+90) دروازه‌شان توسط گوستاوو واگنین باز شد و در نبرد با ذوب‌آهن اصفهان هم محمد قریشی در دقیقه (2+90) موفق به گلزنی شد تا ذوب‌آهن به گل دوم دست پیدا کند و آبی‌های اهوازی در خانه به جای کسب نتیجه تساوی، شکست خوردند! نکته جالب‌توجه دیگر اینکه از میان 6 گل دریافتی استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم، 5 گل در نیمه دوم بوده و 3 گل در 15 دقیقه پایانی مسابقات به‌ثبت رسیده است!

خطر بازگشت آسانسوری آبی‌ها را تهدید می‌کند!

استقلالی‌ها که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را هم در کارنامه خود دارند، در لیگ هجدهم در حالی به لیگ دسته اول فوتبال ایران سقوط کردند که با توجه به کسر 6 امتیاز انجام شده، با 12 امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی شدند. البته که عدم احتساب امتیازات کسر شده هم تاثیری در جایگاه این تیم نداشت و آن‌ها با 8 امتیاز فاصله نسبت به سپیدرود رشت در قعر جدول لیگ هجدهم حضور داشتند. در آن فصل، استقلال خوزستان کارش را با کسب 6 امتیاز در 5 مسابقه ابتدایی آغاز کرد اما در لیگ بیست‌وسوم شرایط بحرانی بوده و آن‌ها از 5 مسابقه تنها یک امتیاز به‌دست آورده‌اند که این مسئله باعث شده تا زنگ خطر برای آبی‌های اهوازی به صدا در بیاید و آن‌ها خطر بازگشت آسانسوری به لیگ دسته اول فوتبال ایران را در صورت تداوم این روند، بیخ گوش خود احساس می‌کنند.


ت ت
کدخبر: 177888 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها