محرومیت سنگین در انتظار سرمربی طارمی

سرمربی تیم پورتو در آستانه محرومیتی سنگین قرار دارد.

محرومیت سنگین در انتظار سرمربی طارمی

به گزارش منیبان؛ در فاصله پنج بازی تا پایان لیگ پرتغال به نظر می رسد که پورتو شانس چندانی برای گرفتن جام از اسپورتینگ پرتغال ندارد، به خصوص پس از تساوی در خانه موریرنزه در هفته اخیر. طارمی در دقیقه 85 توانست یک امتیاز را نجات بدهد اما حالا پورتو شش امتیاز تا رقیب فاصله دارد. تونی مارتینز در این بازی برای پورتو گلزنی کرد اما این گل توسط هوگو میگل داور بازی مردود شد. سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو که از داوری بازی عصبانی بود، با خشم به سمت داور رفت و شاید به خاطر همین کارش تا پایان فصل از نشستن روی نیمکت تیم پرتغالی محروم شود.

نشریه رکورد گزارش داده است که سرمربی پورتو در پایان بازی به سمت داور رفته و مدعی شده است که این داور دو پنالتی از آنها را به سرقت برده است. کونسیسائو داور را "سارق"  خواند و مدعی شد که گلهای تیمش به سرقت رفته است. کونسیسائو خطاب به هوگو میگل داور بازی گفت :" یک جام دیگر را هم قبل از من ربوده بودی." در حقیقت به احتمال زیاد کمیته انضباطی فوتبال پرتغال، کونسیسائو را تا پایان فصل از همراهی تیمش محروم خواهد کرد.

البته این اولین باری نیست که سرمربی پورتو با چنین مشکلی مواجه می شود. کونسیسائو پیش از این به خاطر صحبت هایش علیه نونو المیدا داور دیگر فوتبال پرتغال با 1913 یورو جریمه مواجه شده بود. او در هفته هفتم لیگ پرتغال و در بازی مقابل پاچوس نیز به علت اعتراض به داور اخراج شده بود که در آن زمان گفته بود:" اخراج من مضحک بود. یک نگاه ساده به داور داشتم و من را اخراج کردم. داور در تونل به من گفت:"چیزی نگفتی و بی احترامی نکردی اما به خاطر نگاهت تو را اخراج کردم." برای این حرفم شاهد دارم."

 


ت ت
کدخبر: 17918 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها