گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

در این هفته سه لژیونر موفق شدند برای تیم هایشان گلزنی کنند.

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

به گزارش منیبان، گزارش این هفته را با سعید عزت اللهی آغاز می کنیم. وایله در چارچوب رقابت های جام حذفی دانمارک به مصاف فودبولد رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل هفت بر صفر شکست دهد. سعید عزت اللهی در این بازی نیمکت نشین بود. اما در هفته دهم سوپر لیگ دانمارک، وایله مقابل نورشلان به تساوی بدون گل دست یافت. سعید عزت اللهی 62 دقیقه در زمین حضور داشت. وایله با 5 امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی سوپر لیگ دانمارک قرار دارد.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

دینامو زاگرب و پونیک در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کرواسی به مصاف هم رفتند که یاران محرمی با نتیجه چهار بر یک پیروز شدند و به مرحله بعد صعود کردند. صادق محرمی در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. در هفته دهم لیگ برتر کرواسی دینامو زاگرب میهمان هایدوک بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد. صادق محرمی به طور کامل بازی کرد. دینامو زاگرب با 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. 

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد در دور سوم جام اتحادیه میزبان آرسنال بود و با یک گل مغلوب این تیم شد. سامان قدوس از دقیقه 63 وارد بازی شد. در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس برنتفورد میهمان ناتینگهام فارست بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. سامان قدوس 21 دقیقه در زمین حضور داشت. برنتفورد با 7 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

محمد امین حزباوی (السد)

در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر السد به مصاف الغرافه رفت و با چهار گل از سد حریفش گذشت. امین حزباوی از دقیقه 72 وارد بازی شد. السد با 13 امتیاز در صدر جدول لیگ ستارگان قرار دارد. در رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا السد در حضور یک نیمه ای حزباوی مقابل نسف قرشی شکست خورد. السد با 1 امتیاز در رده سوم گروه B قرار دارد.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن)

آ.ا.ک آتن در هفته ششم سوپر لیگ یونان میزبان آترومیتوس بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد. احسان حاج صفی به طور کامل بازی کرد و میلاد محمدی نامش در لیست حضور نداشت. اما در هفته هفتم آ.ا.ک آتن به مصاف اوفی کرت رفت و با دو گل شکست خورد. میلاد محمدی به طور کامل در زمین حضور داشت و احسان حاج صفی در این دیدار غایب بود.  

علی قلی زاده (لخ پوزنان) - یادگار رستمی (پوگون)

در بازی معوقه از هفته ششم لیگ برتر لهستان لخ پوزنان به مصاف راکو چستو هووا رفت و با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داد. علی قلی زاده در این دیدار غایب بود. اما در هفته دهم لیگ برتر لهستان لخ پوزنان و پوگون شچچین به مصاف هم رفتند که پوگون با نتیجه پر گل پنج بر صفر برنده این بازی شد. علی قلی زاده و یادگار رستمی در لیست تیمشان حضور نداشتند. لخ و پوگون با 17 و 15 امتیاز به ترتیب در رده ششم و هفتم جدول لیگ برتر لهستان قرار دارند.

سردار آزمون (آ.اس. رم)

آ.اس. رم در شبی که سردار آزمون 12 دقیقه در زمین حضور داشت با نتیجه چهار بر یک مغلوب جنوا شد. اما در هفته هفتم سری آ رم به مصاف فروزینونه رفت و با دو گل از سد این تیم عبور کرد. سردار آزمون از دقیقه 1+90 وارد بازی شد. رم با 8 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. 

فرهاد مجیدی، مهدی قایدی (الاتحاد کلبا)

الاتحاد کلبا در هفته چهارم لیگ امارات میهمان عجمان بود و موفق شد با نتیجه پنج بر سه میزبان را شکست دهد و اولین برد خود را کسب کند. مهدی قایدی 95 دقیقه در زمین حضور داشت و دو گل به ثمر رساند. الاتحاد کلبا با 4 امتیاز در رده دهم لیگ برتر امارات قرار دارد.

امید ابراهیمی (الشمال)

الشمال در هفته پنجم و در حضور کامل امید ابراهیمی با نتیجه سه بر یک مقابل ام صلال شکست خورد. الشمالِ 3 امتیازی در رده نهم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده)

درچارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ امارات الوحده به مصاف شباب الاهلی رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. احمد نوراللهی 75 دقیقه در زمین حضور داشت. الوحده با 6 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

محمد محبی (روستوف)

روستوف در شبی که محمد محبی به طور کامل در زمین حضور داشت به تساوی دو بر دو مقابل اورال دست یافت. روستوف تا پایان هفته دهم لیگ برتر روسیه با 10 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

در یکی از دیدار های حساس هفته هفتم لیگ برتر پرتغال پورتو و بنفیکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بنفیکا به پایان رسید. مهدی طارمی به طور کامل در ترکیب حضور داشت. پورتو با 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

در هفته ششم لیگ 2 پرتغال ماریتیمو میزبان مافرا بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. امیر عابدزاده در این دیدار نیمکت نشین بود. ماریتیمو با 12 امتیاز در رده سوم جدول لیگ 2 پرتغال قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

هال سیتی در هفته نهم چمپیونشیپ انگلیس به مصاف پلیموث آرگیل رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. اللهیار صیادمنش باز هم در لیست هال سیتی حضور نداشت. هال سیتی با 16 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

فاینورد در شب نیمکت نشینی علیرضا جهانبخش با نتیجه سه بر یک مقابل گواهد ایگلز پیروز شد. فاینورد تا پایان هفته هفتم با 17 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر هلند قرار دارد.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

اومونیا در شب گلزنی کریم انصاری فرد موفق شد دوکسا را با نتجه سه بر یک شکست دهد. انصاری فرد از دقیقه 46 به میدان آمد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. اومونیا با 12 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

سیاوش حق نظری (آلمالیق)

در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا آلمالیق ازبکستان به مصاف نیروی هوایی عراق رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. تک گل آلمالیق را سیاوش حق نظری به ثمر رساند.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور و باشاک شهیر در هفته هفتم سوپر لیگ ترکیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. مجید حسینی نیمکت نشین بود و علی کریمی در لیست 18 نفره حضور نداشت. کایسری اسپور با 10 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. 

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در غیاب علی علیپور موفق شد با دو گل از سد کاساپیا عبور کند. ژیل ویسنته تا پایان هفته هفتم لیگ برتر پرتغال با 9 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.


ت ت
کدخبر: 179370 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها