پشت پرده اقدام جنجالی عربستانی ها

«سر آرتور کانن» دایل نویسنده مشهور انگلیسی و خالق شخصیت شرلوک هلمز روشی را در اختیار کارآگاه خیالی خود قرار داد که امروزه در دانشگاه‌های پلیس برای کشف جرم استفاده می‌شود. خلاصه‌اش این است: وقتی حاشیه‌ها را حذف کنی فقط حقیقت می‌ماند!

پشت پرده اقدام جنجالی عربستانی ها

به گزارش منیبان؛ در جریان آنچه که در اصفهان اتفاق افتاد همه قرار دارند و نیازی به تکرار مکررات نیست. حجم اولیه حاشیه اخبار دروغ و کذب همچون بهمن بر سر رسانه‌ها آوار شد و وقتی خودمان ندانیم کدام درست است و کدام غلط، تکلیف مردم که مشخص است. فقط نگاه کنید به این تیتر که تقریباً تمام رسانه‌ها داشتند؛ به دستور فدراسیون عربستان، الهلال هم برمی‌گردد!اینجا قصد نداریم درست و غلط را مشخص کنیم. هنوز اطلاعات زیادی از این ماجرا به بیرون درز نکرده و همه بر اساس توییت چند خبرنگار و اظهارات یک رسانه حرف می‌زنند. البته باشگاه سپاهان و باشگاه الاتحاد موضع رسمی خود را اعلام کردند اما اینها همه برای بعد از اتفاق است، در حالی که ریشه ماجرا قبل از اتفاق بود! واقعا در اصفهان چه اتفاقی افتاد؟ بیایید از روش شرلوک هلمز استفاده کنیم، یعنی حاشیه‌ها و گمراهی‌ها را حذف کنیم تا به حقایق برسیم.

*حقیقت اول اینکه الاتحاد به اصفهان آمد، پس قصد بازی داشتند و برنامه‌ریزی قبلی وجود نداشت.

*حقیقت دوم اینکه تیم مهمان روز قبل از مسابقه تمرین کرد، پس تا ۲۴ ساعت قبل از بازی نیت مسابقه داشتند.

*حقیقت سوم اینکه داوران به میدان نیامدند که یک معنا دارد، آنها با مقامات بالادستی هماهنگ بودند.

*و حقیقت چهارم اینکه الاتحاد جمع کرد و رفت.

یک باشگاه حرفه‌ای که ۲۰۰ میلیون دلار تنها به «کریم بنزما» برای یک سال می‌دهد، غیرممکن است که بدون گرفتن تضمین‌های لازم دست به چنین اقدامی بزند. الاتحاد بازی اول را سه بر صفر برد و با ۳ امتیاز صدر نشین این گروه بود. ریسک اینکه دست به اقدامی بزند که شاید نتایج بعدی - که از دل AFC خواهد آمد - به نفع ما باشد خیلی دور از ذهن است.این یعنی به احتمال زیاد آنها آگاهانه و با اطمینان از این سه امتیاز دست به ترک میدان زدند.


ت ت
کدخبر: 179388 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها