تهدید روز؛ بخواهند در پرونده سپاهان فشار بیاورند استعفا می‌دهم

یک عضو کمیته استیناف با رد هر گونه فشار بر این کمیته برای شکست رای سپاهان، تهدید کرده است در صورت بروز چنین فشاری از سمتش استعفا خواهد داد.

تهدید روز؛ بخواهند در پرونده سپاهان فشار بیاورند استعفا می‌دهم

به گزارش منیبان، در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال شکسته شدن رای کمیته انضباطی درباره باشگاه سپاهان مطرح شده است. این شایعات از پیش از بازیِ سپاهان و الاتحاد عربستان منتشر شد و تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

البته بخشی از این شایعات بر این اساس منتشر شده که گفته می‌شود باشگاه سپاهان برخی از قراردادهایی را که باعث محکوم شدن این باشگاه شده بود اصلاح کرده است. اما شایعه عجیب‌تر این است گفته می‌شود برخی افراد در حال تحت فشار قرار دادن کمیته استیناف برای شکستن رای کمیته انضباطی هستند. همین چند روز پیش مهدی دادرس که یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است، گفته بود هیچ فشاری به استیناف وارد نشده است. او حالا در گفت‌وگویی که امروز در صفحه ورزشی یک روزنامه سیاسی منتشر شده است همین جمله را تکرار کرده است.دادرس در این گفت‌وگو البته تهدید هم کرده است: «هیچ لابی با ما نشده. ما آدم‌هایی نیستیم که زیر بار فشار دیگران برویم. من و همکارانم همگی سوابق طولانی داریم و تاکنون یک مورد نبوده که به ما فشار بیاورند، لابی کنند یا تماس بگیرند. هیچ وزیر و رئیس و دبیرکلی و هیچ فردی فشار نمی‌آورد. به ما اطمینان دارند. البته ممکن است اشتباه کنیم اما می‌دانند که عدالت ما زیر سوال نمی‌رود. کسی جرات نمی‌کند به ما فشار بیاورد. اگر بخواهند چنین کاری کنند اولین نفری هستم که استعفا می‌دهم و به همه اعلام می‌کنم که این کار را کردند، ولی خدا را شکر که تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.»کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز 22 شهریور اعلام کرد که باشگاه سپاهان به دلیل چند مورد تخلف در بحث ثبت قراردادها، به کسر 4 امتیاز و پرداخت 40 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده است.اخیرا شایعاتی درباره احتمال برگشتن 4 امتیاز به سپاهان منتشر شده است اما هنوز هیچ مسئولی آن را تایید نکرده است.


ت ت
کدخبر: 179700 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها