جسارت جوانگرایی؛ جونیور کجا بود؟

در غیاب محمد دانشگر، نیلسون جونیور هم به نیمکت منتقل شد تا زوج سیاوش یزدانی و محمد قربانی سورپرایز مورایس برای هواداران اصفهانی باشد.

جسارت جوانگرایی؛ جونیور کجا بود؟

به گزارش منیبان، بعد از بازی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان از مسائل زیادی می‌توان صحبت کرد. از این که ژوزه مورایس چطور توانست تیمش را از لحاظ روحی بعد از اتفاقات بازی برگزار نشده با الاتحاد به شرایط مسابقه برگرداند. از این که در غیاب بازیکنان اصلی چطور تیمی آماده به مصاف صنعت نفت رفت. با این حال رقم زدن سومین باخت صنعت نفت در هفته ششم قطعا مهم‌ترین چیزی نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. برای اشاره به مهم‌ترین نکته بازی نه به سراغ چهار گل زده که اتفاقا باید به سراغ خط دفاعی رفت. جایی که با محرومیت محمد دانشگر، پیش‌بینی می‌شد سرمربی پرتغالی دست به عصاتر حرکت کرده و با کم‌ترین تغییر نسبت به بازی‌های قبل به میدان برود. در این بازی نه تنها سیاوش یزدانی به ترکیب اضافه شد که خبری از نیلسون جونیور نبود. محمد قربانی که پیش از این او را در خط هافبک دیده بودیم جانشین نیلسون جونیور شد تا مورایس نشان بدهد که با بازیکنی شوخی ندارد حتی اگر آن بازیکن برزیلی خرید خودش باشد.

نیلسون جونیور تا این‌جای فصل نتوانسته بود عملکرد خوبی را ثبت کند. زمانی که این بازیکن برزیلی به سپاهان پیوست به نظر می‌رسید که این بازیکن قرار است لیدر دفاعی اصفهانی‌ها باشد اما او نتوانست این نقش را به خوبی ایفا کند. یک اشتباه مرگبار مقابل پیکان، دو اشتباه مقابل استقلال و اخراج مقابل تراکتور و نمایش نه‌چندان خوب مقابل زنیت که به باخت سنگین انجامید مورایس را ناامید کرده است. او برای نیمکت‌نشین کردن بازیکنش حتی فرصت نداد تا دانشگر به ترکیب اصلی برگردد و در شرایطی مطمئن‌تر این کار را انجام بدهد. شاید این مهم‌ترین نکته‌ای بود که می‌توان در مورد مورایس به آن اشاره کرد و یکی از دلایلی که مورایس را تبدیل به یکی از حرفه‌ای ترین مربیان فوتبال کرده است.


ت ت
کدخبر: 180163 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها