فوی؛ کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس محروم شد

اشتباه بزرگ امیرمحمد داودزاده که تاثیر مهمی در تعیین نتیجه بازی پرسپولیس و گل‌گهر داشت باعث محرومیت چند هفته‌ای این کمک‌داور خواهد شد.

فوی؛ کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس محروم شد

به گزارش منیبان، در بازی امروز پرسپولیس و گل گهر سیرجان که با برتری یک بر صفر تیم یحیی گل‌محمدی تمام شد کمک داور دوم بازی نقش مهمی داشت.در دقیقه 61 ضربه سر مهاجم گل‌گهر از خط دروازه پرسپولیس گذشت اما بیرانوند به شکلی عجیب توپ را به زمین برگرداند. در حالی که از روی تصاویر عادی هم می‌شد تشخیص داد که توپ از خط دروازه عبور کرده و گل شده است اما پیام حیدری دستور به ادامه بازی داد.البته در چنین صحنه‌هایی داور بازی به نظر کمک‌داور اعتماد می‌کند و به نظر می‌رسد در این صحنه هم همین اتفاق افتاده است. اما در تصاویر مشخص است که آقای کمک‌داور از صحنه عقب مانده و در لحظه‌ای که توپ از خط عبور کرده است کمک داور چند متری با خط عرضی زمین فاصله داشته است و به همین دلیل نتوانسته تشخیص بدهد که توپ از خط عبور کرده است. کمک‌داور دوم بازی که نقش مهمی در نتیجه بازی امروز داشت امیرمحمد داودزاده نام دارد. این کمک‌داور ایذه‌ای چند سالی است در برخی بازی‌های لیگ برتر حضور دارد. جالب این که پدرش یعنی امیر علی داودزاده هم فردی باسابقه در زمینه داوری و نظارت مسابقات است.

در هفته بیست و هفتم از بیستمین دوره لیگ برتر، امیرعلی داودزاده ناظر بازی دیدار سایپا و استقلال بود و در همان هفته امیرمحمد داودزاده به عنوان کمک داور دوم در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک حضور داشت.حالا اما پس از چند سال حضور در مسابقات، داودزاده با اشتباه بزرگی که امروز مرتکب شد تبدیل به سوژه اصلی انتقادات شده است. اشتباه بزرگ او نقش مهمی در تعیین نتیجه مسابقه داشت. طبق اخباری که رسیده است این داور به زودی جریمه می‌شود. جریمه او البته محرومیت از فعالیت در داوری به مدت چند هفته است. این خبر به صورت رسمی اعلام می‌شود و به زودی محرومیت او اجرا خواهد شد. بر اساس شنیده‌های فوتبالی، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران از اتفاقی که در بازی دیشب افتاد بسیار ناراحت و عصبی شده و پس از پایان بازی حال خوبی نداشته است.


ت ت
کدخبر: 180329 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها