کپی‌برداری عالیشاه از روی دست سیدجلال

تیم پرسپولیس با توجه به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی، به صورت اتوماتیک فاتح جام حذفی شد تا کاپیتان این تیم شب خاصی را سپری کند.

کپی‌برداری عالیشاه از روی دست سیدجلال

به گزارش منیبان، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در دیداری حساس و پرحاشیه موفق شد با تک گل شهاب زاهدی گل‌گهرسیرجان را شکست دهد تا با ۱۳ امتیاز بالاتر از استقلال و سپاهان در صدرجدول رده‌بندی قرار بگیرد. سرخ‌پوشان در حالی در این بازی برابر سیرجانی‌ها به میدان رفتند که امید عالیشاه به عنوان کاپیتان پرسپولیس در ترکیب این تیم از ابتدا حضور داشت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی موفق شدند حریف سیرجانی خود را در این بازی شکست دهد که در پایان این بازی سرخ‌پوشان جشن قهرمانی سوپرجام ایران را برگزار کردند. پرسپولیسی‌ها در بهار سال جاری موفق شدند به دراماتیک‌ترین شکل ممکن و با صددرصد پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده خود در لیگ بیست و دوم قهرمان شوند و در ادامه در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر یک حریف دیرینه خود استقلال را شکست داده تا بعد از قهرمانی در لیگ برتر، فاتح جام‌حذفی شوند. سرخ‌پوشان بعد از کسب سومین دوگانه تاریخ خود به صورت خودکار به عنوان قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران نیز رسیدند.این درحالی است که امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان در پایان رقابت‌های لیگ بیست و دوم و جام حذفی جام قهرمانی این دو رویداد را بالای سر برد و حالا بعد از قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام این سومین جامی است که عالیشاه با بازوبند کاپیتانی با سرخ‌پوشان پایتخت در یک سال بالای سر می‌برد.پیش از این سیدجلال حسینی کاپیتان با سابقه پرسپولیسی‌ها با قهرمانی در لیگ هجدهم و در همان سال با قهرمانی در جام حذفی و در ادامه قهرمانی سوپرجام ایران در سال ۱۳۹۸ موفق شده بود سه جام قهرمانی داخلی را به عنوان کاپیتان بالای سر ببرد و حالا بعد از حسینی، عالیشاه دومین بازیکنی است که به این مهم دست پیدا کرده که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

ت ت
کدخبر: 180508 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها