مارکوپولوی جدید فوتبال ایران را بشناسید!

مدافع 31 ساله فوتبال ایران با امضای قراردادی 2 ساله به تیم صنعت‌‎نفت آبادان پیوست.

مارکوپولوی جدید فوتبال ایران را بشناسید!

به گزارش منیبان، بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بیش از یک ماه است که به پایان فعالیت خود رسیده اما تیم‌ها برای جذب بازیکن آزاد منعی ندارند و می‌توانند از 3 سهمیه قانونی خود بهره ببرند. در شرایطی‌که در روزهای گذشته تیم‌هایی مانند ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی از سهمیه جذب بازیکن آزاد برای تقویت فهرست خود بهره بردند، حالا نوبت به نفتی‌ها رسیده تا فهرست خود را تقویت کنند. مدیران باشگاه صنعت‌نفت با توجه به مشکلات فنی تیم‌شان در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست‌وسوم، تصمیم گرفتند تا براساس خواسته‌های عبدالله ویسی فهرست خود را تقویت کنند که اولین خرید نفتی‌ها در بازار آزاد رسماً امروز به‌ثبت رسید.شاگردان عبدالله ویسی در لیگ بیست‌وسوم در 5 مسابقه به میدان رفته‌اند که دریافت 12 گل باعث شده تا عنوان ضعیف‌ترین خط دفاعی فصل جدید به نفتی‌ها برسد. با توجه به این شرایط، ویسی تصمیم گرفت تا اولین سهمیه جذب بازیکن آزاد تیمش را به خرید مدافع اختصاص بدهد و بعد از بررسی‌های انجام شده، نام محمدرضا خانزاده را در اختیار مدیران باشگاه قرار داد که مذاکرات با او مثبت پیش رفت و سرانجام امروز (یکشنبه) قرارداد خانزاده با صنعت‌نفت آبادان به مدت دو سال به امضا رسید تا او در ادامه لیگ بیست‌وسوم در آبادان فوتبال خود را دنبال کند و چالش جدیدی را تجربه نماید.

صنعت‌نفت، دهمین تیم لیگ برتری خانزاده!

محمدرضا خانزاده در شرایطی به صنعت‌نفت آبادان پیوست و از این پس در جمع شاگردان عبدالله ویسی حضور دارد که او در ابتدای لیگ بیست‌وسوم با مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی به توافق رسیده بود و برای این تیم شمالی در هفته نخست به میدان رفت اما عملکرد فنی او باعث شد تا مهدی تارتار به سرعت از خرید خانزاده پشیمان شود. با توجه به اختلافات به‌وجود آمده میان تارتار و خانزاده، این مدافع در اختیار مدیران باشگاه ملوان قرار گرفت و بعد از برگزاری جلسه مصالحه، سرانجام مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران به شکل توافقی از ملوان جدا شد تا به دنبال انتخاب تیم جدید خود باشد که سرانجام با مدیران باشگاه صنعت‌نفت به توافق رسید تا بعد از حدود 2 ماه دوری از مسابقات لیگ برتر، بار دیگر مهیای بازگشت به سطح اول فوتبال باشگاهی ایران شود.

خانزاده که در لیگ برتر فوتبال ایران کار خود را در تیم راه‌آهن تهران آغاز کرد، سابقه بازی برای تیم‌های پرسپولس تهران، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، سیاه‌جامگان مشهد، پدیده مشهد، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی را در کارنامه خود دارد تا صنعت‌نفت آبادان، دهمین تیم لیگ برتری او باشد. مدافع 31 ساله فوتبال ایران که جزو چهره‌های موردعلاقه کارلوس کی‌روش بود و تجربه همراهی تیم ملی ایران در جام‌های جهانی 2014 و 2018 و البته جام ملت‌های آسیا 2015 را در کارنامه خود دارد، تجربه بازی در تیم‌های الاهلی قطر و باشوندارا کینگز بنگلادش را هم در کارنامه خود دارد و حالا به دنبال آن است تا بتواند در صنعت‌نفت به روزهای خوب خود بازگردد.

عبدالله ویسی در فصل جدید در پست دفاع میانی به بازیکنانی مانند عباس قاسم و میثم تهی‌دست اعتماد کرده که دریافت 12 گل در 5 مسابقه نشان می‌دهد که مدافعان صنعت‌نفت نتوانسته‌اند انتظارات سرمربی تیم‌شان را برآورده کنند و حالا حضور خانزاده می‌تواند معادلات خط دفاعی تیم صنعت‌نفت را تغییر بدهد و با توجه به نیاز فوری خط دفاعی زردپوشان به ترمیم، این احتمال وجود دارد که خانزاده در بازی پیش‌روی صنعت‌نفت که روز پنجشنبه در آبادان مقابل ملوان بندرانزلی برگزار می‌شود، به میدان برود. بدون‌شک رویارویی محمدرضا خانزاده با مهدی تارتار بعد از حواشی به‌وجود آمده در ابتدای فصل می‌تواند از جمله اتفاقات ویژه این مسابقه باشد.


ت ت
کدخبر: 181492 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها