پرسپولیس بی خیال غرامت از فیفا نمی شود

باشگاه پرسپولیس با اعلام خبر رسمی پارگی رباط صلیبی مرتضی پورعلی‌گنجی، توضیحاتی را درباره درخواست غرامت از فیفا مطرح کرد.

پرسپولیس بی خیال غرامت از فیفا نمی شود

به گزارش منیبان، مرتضی پورعلی گنجی مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در جریان تقابل تیم‌های ملی ایران و قطر در فینال تورنمنت اردن، در دقیقه 53 بعد از برخورد شدیدی که با بازیکن تیم ملی قطر داشت، دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد و جای خود را به محمدحسین کنعانی‌زادگان داد. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که آسیب جدی به زانوی پای راست پورعلی‌گنجی وارد شده و از همان دقایق ابتدایی، بحث پارگی رباط صلیبی او به میان آمد.پورعلی‌گنجی چهارشنبه همراه با کاروان تیم ملی ایران به تهران بازگشت و در شرایطی‌که با همراهی اعضای تیم پزشکی او با ویلچر از فرودگاه خارج شد، به سرعت به بیمارستان رفت تا عکس‌برداری نهایی را از زانوی خود انجام بدهد؛ آن‌هم در شرایطی‌که پزشکان امید داشتند تا بلکه مصدومیت طولانی‌مدتی گریبان‌گیر ستاره پرسپولیس و تیم ملی ایران نشده باشد اما بعد از بررسی‌های به عمل آمده، گمانه‌زنی‌های مطرح شده از روز گذشته تایید شد و رسماً خبر پارگی رباط صلیبی مرتضی پورعلی‌گنجی اعلام شد.

خبر ناگواری که سرانجام پرسپولیسی‌ها تایید کردند

علیرضا حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس در واکنش به مصدومیت پیش‌آمده برای مرتضی پورعلی‌گنجی، درباره شدت مصدومیت او توضیح داد: «با توجه به این که کاروان تیم عازم قزوین بود، هماهنگی‌ها را انجام داده بودیم تا مرتضی پورعلی‌گنجی به محض بازگشت به ایران همراه کاروان تیم ملی فوتبال برای بررسی‌های پاراکلینیکی اعزام شود و ریپورت آن را هم دریافت کنیم. متاسفانه نتیجه کار خوشایند نبود و پارگی رباط صلیبی تایید شد. کادر پزشکی تیم ملی اقدامات اولیه را برای این بازیکن انجام داده است و حالا باید روال کار را مرحله به مرحله پیش برویم. بر این اساس هماهنگی‌ها با پزشکان متخصص نیز در حال انجام است».پورعلی‌گنجی در دوران حضورش در فوتبال چین تجربه پارگی رباط صلیبی را دارد و حالا برای دومین‌بار است که او با پارگی رباط صلیبی مواجه می‌شود. جالب آنکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از آنکه کاروان فوتبال ایران از امان به تهران رسید و مدافع تیم ملی به بیمارستان منتقل شد، فوراً خود را به بیمارستان رساند تا دیداری با مرتضی پورعلی‌گنجی داشته باشد. همچنین با اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال، کیومرث هاشمی وزیر ورزش‌وجوانان در تماس تلفنی با مرتضی پورعلی گنجی و کادر پزشکی تیم ملی جویای آخرین وضعیت او شد.

مدیران پرسپولیس و سودای دریافت غرامت از فیفا!

اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز در محل ساختمان باشگاه با حضور رضا درویش مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت تشکیل جلسه دادند و در کنار بحث‌های انجام شده در زمینه تامین منابع مالی در راستای پرداخت آپشن‌های قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی در فصل گذشته، موضوع مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی هم در جلسه هیات‌مدیره بررسی شد. موضع مطرح شده از سوی اعضای هیات‌مدیره در جلسه امروز، بحث دریافت غرامت از فیفا به دلیل مصدومیت پورعلی‌گنجی در اردوی تیم ملی بود.رسانه باشگاه پرسپولیس با اعلام خبر درخواست سرخ‌ها برای دریافت غرامت از فیفا توضیح داد: «حاضران در جلسه بررسی موضوع طرح «حفاظت از بازیکنان فیفا» را در دستور کار داشتند که بر اساس آن باشگاه‌ها در صورت مصدومیت بازیکنان‌شان در رقابت‌های ملی از فیفا غرامت دریافت خواهند کرد. با توجه به این که تحقق این امر منوط به انجام اقدامات از سوی فدراسیون فوتبال ایران است، در این نشست مقرر شد باشگاه، بررسی‌های لازم را در این ارتباط به انجام برساند و در صورت فراهم بودن امکان این امر، اقدامات مقتضی را با توجه به آسیب‌دیدگی پاره‌گی رباط صلیبی مرتضی پورعلی گنجی و احتمال دوری چند ماهه وی از میادین و بازی‌های پرسپولیس به انجام برساند».

مرتضی پورعلی گنجی مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که حالا شانس حضور در جام ملت‌های آسیا و ادامه فصل را از دست داده، در یادداشتی اینستاگرامی نسبت به مصدومیت طولانی‌مدت خود موضع گرفت. او در بخشی از پیام خود نوشت: «مسیر سخت است اما سن من طوری است که می‌دانم چطوری با این قضیه رفتار کنم و با قدرت برگردم». با توجه به مصدومیت پیش آمده برای پورعلی‌گنجی، حالا به نظر می‌رسد که گیورگی گولسیانی در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج خط دفاعی پرسپولیس در ادامه لیگ بیست‌وسوم و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی خواهند بود.


ت ت
کدخبر: 182586 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها