راه‌های درآمدزایی را به روی پرسپولیس بسته‌ اند

افشین پیروانی می‌گوید پرسپولیس فقط می‌تواند از اسپانسر روی پیراهن خود درآمدزایی داشته باشد.

راه‌های درآمدزایی را به روی پرسپولیس بسته‌ اند
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در مورد وضعیت مالی این باشگاه و بسته بودن راه درآمدزایی بیان کرد: ما مطمئنا بدهکاریم و باید داده بشود. باید تمهیداتی برای درآمدزایی اندیشیده شود. من از وزیر اقتصاد، وزیر ورزش، دولت و مجلس کمک می‌خواهم. راه‌های درآمدزایی ما را بسته‌اند. به ما می‌گویند نیمه دولتی هستید و هیچ راه درآمدزایی ندارید. ما یک اسپانسر روی پیراهن‌مان می‌توانیم بزنیم. راه دوم را دوستان که مغز متفکرند و ادعا دارند، پیشنهاد بدهند. وقتی این محدودیت‌ها وجود دارد راه درآمدزایی را نشان بدهند.

او در واکنش به گران بودن بلیت بازی پرسپولیس گفت: اولا راه درآمدزایی این نیست که از هوادار به این شکل پول بگیریم. شما فکر می‌کنید با این مبلغ مشکلات ما حل می‌شود؟ ما تبلیغات دور زمین و حق پخش را نداریم. مگر یکسری تیم‌ها دولتی نیستند؟ تیم‌های صنعتی چجوری درآمدزایی می‌کنند؟ بیایید برای استقلال و پرسپولیس تعیین تکلیف کنید.

او در مورد دریافتی بازیکنان گفت: قبل از بازی با استقلال تاجیکستان قول دادند به ما پول بدهند اما ندادند. اقتصاد مشکل دارد و مردم گرفتارند ولی بازیکن‌ها هم باید به حق و حقوق‌شان برسند. تیم‌هایی که پول‌شان از پارو بالا می‌رود، مطمئنا فکر خوبی دارند و بیایند به تیم پرسپولیس راه درآمدزایی را نشان بدهند.


ت ت
کدخبر: 183455 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها