رفع اتهام از تارتار؛ در مقابل استقلال بدتر نتیجه گرفته است!

سرمربیِ ملوان که دو روزیش با تیمش عملکردی قابل توجه در مقابل پرسپولیس داشت و توانست قرمزهای تهران را تا آستانه شکست هم پیش ببرد.

رفع اتهام از تارتار؛ در مقابل استقلال بدتر نتیجه گرفته است!

به گزارش منیبان، تیم ملوان بندر انزلی دو روز پیش موفق شد در انزلی تیم پرستاره و قدرتمند پرسپولیس را با تساوی بدون گل متوقف کند.شاگردان مهدی تارتار در این بازی نمایش بسیار خوبی داشتند و اجازه ندادند پرسپولیس حتی یک موقعیت گل هم ایجاد کند.

البته این اولین بازیِ خوبِ ملوان در این فصل نبود. ملوان با هدایت تارتار در این فصل نتایج خوبی گرفته است و توانسته از 7 بازی 12 امتیاز بگیرد و در رده پنجم قرار بگیرد. این نتایج باعث شده هواداران ملوان از عملکرد تارتار به شدت راضی باشند.نکته جالب درباره تارتار و ملوان این است که قبل از این بازی دوباره شائبه‌هایی مطرح شد. همان شائبه همیشگی وا دادنِ تیم‌های تارتار در مقابل پرسپولیس! الان سال‌هاست تارتار در هر تیمی که باشد قبل از بازی با پرسپولیس، به وا دادن در مقابل تیمی که قبلا در آن بازی کرده و به آن علاقه دارد محکوم می‌شود.اما آماری که درباره تقابل‌های او با پرسپولیس و استقلال منتشر شده نشان می‌دهد او با تیم‌هایش در مقابل پرسپولیس نتایج بهتری گرفته است! تارتار در همه این سال‌ها با تیم‌هایش 20 بار مقابل پرسپولیس و 20 بار مقابل استقلال قرار گرفته است.او در بازی مقابل پرسپولیس 3 برد، 11 باخت و 6 مساوی به دست آورده اما در 20 بازی مقابل استقلال فقط دو برد داشته و 14 بار به این تیم باخته است. 4 مرتبه هم در مقابل استقلال مساوی کرده است.این آمار نشان می‌دهد که او در بازی تیم‌هایش مقابل پرسپولیس نتایج بهتری نسبت به بازی‌هایش در مقابل استقلال گرفته است. بنابراین اتهام وا دادن او در مقابل پرسپولیس عجیب و غریب و البته مغرضانه به نظر می‌رسد!


ت ت
کدخبر: 184473 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها